أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۴۵۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۱ آذر ۱۳۹۸
چندی پیش گزارشی به مسؤولان سلامت آموزش و پرورش منعکس شد مبنی بر اینکه در بسته‌های کوچک کیک که دانش‌آموزان برای تغذیه میان وعده به مدرسه آورده بودند، قرص مشاهده شده است.
به گزارش پایگاه 598، حدود ۱۰ روز پیش گزارش‌هایی به مسؤولان سلامت آموزش و پرورش منعکس شد مبنی بر اینکه در بسته‌های کوچک کیک که دانش‌آموزان برای تغذیه میان وعده به مدرسه آورده بودند و شاید هم از بوفه مدارس خریداری کرده بودند، قرص مشاهده شده است.

حسن ضیاءالدینی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص گفت: وقتی این گزارش‌ها به ما رسید به وزارت بهداشت نامه زدیم ضمن اینکه حراست آموزش و پرورش برای پیگیری و هماهنگی بخش‌های مربوط در جریان قرار گرفت.

وی ادامه داد: از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی این گزارش‌ها به ما رسید و پیگیر هستیم. ضیاءالدینی افزود: این قرص‌ها بیشتر استامینوفن، آنتی هیستامین و رانیتیدین بود و گزارشی از مسمومیت دانش‌آموزان نداشتیم. وی با بیان اینکه این کیک‌ها بسته بندی کارخانه‌ها را داشته است، تصریح کرد: منتظر پاسخ وزارت بهداشت هستیم.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها