أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۵۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۱ آذر ۱۳۹۸
جدیدترین نطق نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، بازتاب وسیعی در رسانه‌های بیگانه داشته است.
به گزارش پایگاه 598، اظهارات «علی مطهری» نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی طی نطق میان‌دستور، با پوشش و استقبال رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه همراه شد.

 شبکه من و تو این تیتر را برجسته کرد: «علی مطهری خواستار انحلال شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا شد.»

رادیو فردا نیز در گزارش خود از نطق مطهری، چنین آورد: وی خواستار انحلال شورای هماهنگی سران قوا شده و با اشاره به تصمیم این شورا درباره گران‌کردن بنزین، چنین نظر داد که این تصمیم نشان می‌دهد که سران قوا نبض جامعه را در دست ندارند.

همچنین دویچه وله گزارش داد: آقای مطهری در نطق خود در مجلس شورای اسلامی، عملکرد دو نهاد "مجمع تشخیص مصلحت نظام" و "شورای هماهنگی سران قوا" را سبب تضعیف مجلس خواند.

بر پایه این گزارش، دویچه وله بخش دیگری از نطق مطهری را اینگونه روایت کرد: مطهری مقصر شناختن "سازمان مجاهدین خلق" یا "سلطنت‌طلب‌ها" در اعتراضات اخیر را تحلیل غلط نامید و با دفاع از لزوم استیضاح وزیر کشور، گفت: جا داشت که رئيس‌جمهور هم استیضاح شود؛ که چون جامعه در شرایط عادی نیست، این کار صورت نگرفت.

در این باره گفتنی است، آقای مطهری در توجیه انصراف خود و نمایندگان همسویش از استیضاح رئیس‌جمهور، به‌درستی از استدلالی معطوف به "مصلحت‌سنجی" استفاده کرده است؛ حال آنکه به شهادت نطقش، برای رده‌های ارشد کشور در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی چنین شأنی قائل نیست!

که این را هم باید به فهرست تناقضات پرشمار نامبرده ضمیمه کرد.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها