أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۴۵۴۲
زمان انتشار: ۱۸:۰۱     ۲۱ آذر ۱۳۹۸
شرکت ایران خودرو دیزل در نیمه نخست امسال ۲۳۲۵ دستگاه از محصولاتش را به قیمت بیش از ۳۰۷ میلیارد تومان به فروش رساند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، تازه ترین اطلاعات بورسی حکایت از آن دارد که ایران خودرو دیزل در نیمه نخست امسال ۱۸۷۰ دستگاه خودرو تولید کرده که نسبت به سال گذشته کاهش ۲۲۷ درصدی را تجربه کرده است.

طبق آمارهای منتشر شده، تا پایان شهریورماه سال جاری ۳۶۰ دستگاه کامیون سنگین، ۵۲۸ دستگاه ون، ۹۰ دستگاه مینی بوس، ۱۲۷ دستگاه کامیون سبک و ۷۶۵ دستگاه وانت در ایران خودرو دیزل تولید شده که نشان دهنده رشد تولید ون و مینی بوس و افت تولید کامیون سنگین، کامیون سبک و وانت نسبت به مدت مشابه پارسال است. این در حالی است که این شرکت در این مدت اتوبوس و آمبولانس تولید نکرده است.

اما در سوی دیگر، این شرکت در نیمه نخست امسال ۲۳۲۵ دستگاه از محصولاتش را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افت ۷۶ درصدی مواجه شده است. تولید این شرکت در شش ماه نخست سال گذشته ۳۰۳۹ دستگاه بوده است.

شرکت ایران خودرو دیزل در شش ماه نخست سال جاری با وجود افت فروش نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۷، درآمد بیشتری از آن خود کرده و توانسته فروش خود از مبلغ ۲۳۶ میلیارد و ۵۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی در سال گذشته را به ۳۰۷ میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در سال جاری ارتقا دهد.

به تازگی زالی جایگزین یونسیان در ایران خودرو دیزل شده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها