أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۴۵۴۳
زمان انتشار: ۱۸:۰۲     ۲۱ آذر ۱۳۹۸
دلار با کاهش قیمت‌ها در بازار ارز بار دیگر به کانال ۱۲ هزار تومان بازگشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، بازار ارز که در هفته گذشته اغلب روند افزایشی داشت، از روز گذشته کاهشی شد و امروز (پنج‌شنبه) نیز به این روند خود ادامه داد؛ به‌ گونه‌ای که قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانکی بار دیگر به کانال ۱۲ هزار تومان بازگشت و ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد و قیمت فروش این ارز نیز ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است.

پس از چند روز نوسان در بازار ارز به نظر می‌رسد که این بازار امروز به ثبات رسیده و فاصله قیمت خرید و فروش دلار نیز به همان ۱۰۰ تومان بازگشته است.

همچنین هر یورو در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری و ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته می‌شود که قیمت این ارز نیز ثابت مانده است.

ارز مسافرتی هم نسبت به روز گذشته ثابت بود؛ به طوری که قیمت هر یوروی مسافرتی با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان می‌رسد.

اما در بانک‌ها نیز قیمت خرید دلار و یورو افزایش داشت و هر دلار ۱۲ هزار و ۶۵۷ تومان و هر یورو ۱۴ هزار و ۹۵ تومان از مشتریان خریداری شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها