يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۵۴۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۲۱ آذر ۱۳۹۸
مرحوم آیت‌الله سیدمحمود شاهرودی نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان رهبری پارسال درگذشت. شش نفر از ۸۸ نماینده مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم استان خراسان رضوی در جمع خبرگان هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، نماینده آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی امروز ۲۱ آذر و آخرین روز مهلت ثبت‌نام داوطلبان نامزدی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان به فرمانداری مشهد مراجعه و روند ثبت‌نام این استاد حوزه علمیه قم را برای نمایندگی مردم خراسان رضوی در جمع خبرگان رهبری انجام داد.

روند رسمی ثبت‌نام آیت‌الله مصباح‌یزدی به عنوان داوطلب نامزدی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان از خراسان رضوی انجام شد.

انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای تعیین تکلیف یک کرسی خالی نمایندگان مردم خراسان رضوی در آن مجلس روز دوم اسفند ماه آتی همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها