أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۴۵۴۶
زمان انتشار: ۱۸:۰۷     ۲۱ آذر ۱۳۹۸
رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه سهمیه‌بندی مصرف بنزین را ۱۹ درصد کاهش داد، گفت: تردد خودرو‌های تک‎سرنشین در تهران ۲۰۰ هزار مورد کاهش و استفاده از مترو ۶ درصد افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شانا، مرتضی الویری امروز (پنجشنبه ۲۱ آذرماه) در بیست و ششمین اجلاس شورای عالی استان‌ها درباره اثرگذاری مثبت سهمیه‌بندی بنزین اظهار کرد: اصلاح قیمت بنزین از اقدامات مهمی است که باید پیش از این اجرا و بسته‌های حمایتی برای حمایت از قشر‌های ضعیف طراحی می‌شد.

وی با بیان اینکه سهمیه‌بندی مصرف بنزین را ۱۹ درصد کاهش داد، گفت: تردد خودرو‌های تک‎سرنشین در تهران ۲۰۰ هزار مورد کاهش و استفاده از مترو ۶ درصد افزایش یافته است.

الویری با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ از سوی رئیس‌جمهوری به مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این لایحه میزان وابستگی به درآمد‌های نفتی کاهش قابل توجهی داشته است به گونه‌ای که ۹۰ درصد بودجه از درآمد‌های غیرنفتی به ویژه مالیات تامین می‌شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: باید چالش کاهش شدید درآمد‌های نفتی در شرایطی که ثبات جهانی وجود ندارد را به فرصت تبدیل کرده و به سوی حذف درآمد‌های نفتی از بودجه پیش رویم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها