يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۵۶۴
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۲۲ آذر ۱۳۹۸
عباسی در جمع دانشجویان:
رئیس اندیشکده یقین گفت: خدا پدر افراطی‌های جمهوری اسلامی را بیامرزد که اگر در سال ۹۲ نبودند خدا می‌داند دراوج احساسات و ذوق مردم، این افراد ممکن بود تا کجا پیش روند. امروز با گذشت شش سال که دیگر کسی اعتماد و اعتقادی به مذاکره ندارد، نقش ویژه افراطیون در مهار مدیران جمهوری اسلامی دیده می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد قم به مناسبت روز دانشجو ضمن تبریک این روز به دانشجویان گفت: امروز به مناسبت روز دانشجو و هم چنین به مناسبت فتنه‌ای که به بهانه گرانی بنزین در طول چند هفته اخیر در کشور و نیز فتنه‌ی دیگر که در ۸۰، ۹۰ روز آینده در خصوص مجلس شورای اسلامی انتخاباتی صورت خواهد گرفت، خدمت شما دانشجویان هستیم. رئیس جمهور در سخنرانی همایش بیمه سخن عجیبی را بیان کرد؛ او گفت: سال ۹۲ در تماس تلفنی با اوباما می‌دانستیم اگر جلوتر برویم افراطی‌ها به فرودگاه می‌آیند و به سمت ما لنگه کفش پرت می‌کنند.

رئیس اندیشکده یقین افزود: خدا پدر افراطی‌های جمهوری اسلامی را بیامرزد که اگر در سال ۹۲ نبودند خدا می‌داند دراوج احساسات و ذوق مردم، این افراد ممکن بود تا کجا پیش روند. امروز با گذشت شش سال که دیگر کسی اعتماد و اعتقادی به مذاکره ندارد، نقش ویژه افراطیون در مهار مدیران جمهوری اسلامی دیده می‌شود.

وی تاکید کرد:داشتن نهاد‌های نظارتی یکی از معیار‌های قدرت در جمهوری اسلامی است که موجب می‌شود، رئیس جمهور یا هر وزیر و مسئول و مقام دیگری در چارچوب آن نهاد‌های نظارتی عمل کند.
وقتی با خدا کاری نداریم به طبع آن با قانون، نهاد‌های نظارتی نیز کاری نداشته و نکات رهبری را هم جدی نمی‌گیریم. این یک درس در علوم سیاسی برای شما جوانان است. یادتان باشد روزی علی (ع) بود، اما کسی به نام ابوذر مجبور به فریاد‌های روبه رو بود، هر بار کتک می‌خورد و روز بعد مجددا اعتراض می‌کرد. آنقدر ادامه داد تا در نهایت به بیابان تبعیدش کردند و حضرت علی (ع) نیز در مراسم بدرقه اش شرکت کرد. مدل ابوذر امروز معروف به مدل افراطیون است.

عباسی ادامه داد: رئیس جمهور پس از ۶ سال و نیم می‌گوید از ترس افراطیون که مبادا در فرودگاه لنگه کفش به سمت پرت کنند در تماس تلفنی با اوباما از یک حدی جلوتر نرفتیم. طبیعی است ما باید ساختاری را برای افراطیون در نظر بگیریم. یعنی زمانی که قانون، نهاد‌های نظارتی، قوه قضاییه، شورای نگهبان و یا مجلس نمیتواند دولت رئیس جمهور را مهار کند، قطعا زور افراطیون، رسانه ها، دانشجویان، طلاب تریبون دار و منبری آنچنان زیاد بوده که رئیس جمهور از لنگه کفش‌های آن‌ها در فرودگاه ترسیده است. من این نطق رئیس جمهور را یک پیروزی برای ابوذر‌های جمهوری اسلامی می‌دانم و خدا را شکر می‌کنم که حکومت جمهوری اسلامی واجد نیرو‌های افراطی موسوم به نیرو‌های ابوذری است، که می‌توانند مدیران نظام را از راه کج به راه راست هدایت کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: روزی دروغ‌هایی به مردم گفتند و بعد هشدار‌هایی دادند که هیچ جای دنیا کارت سوخت وجود ندارد؛ و کارت سوخت را برداشتند. رئیس جمهور امروز می‌گوید اگر با کارت سوخت جلو نمی‌رفتیم، انتهای امسال باید وارد کننده بنزین می‌شدیم. نیت کارت سوخت هم چندین سال پیش همین بود خب چرا آن را حذف کردید و دوباره احیایش کردید؟

وی خاطر نشان کرد: باید در این حکومت یک دستگاه نظارتی باشد تا رمانی که مقاماتی در مملکت خطایی می‌کنند، یقه شان را بگیرد و بگوید که شما چرا طرحی را برداشتید ودوباره آن را احیا کردید؟ بماند خسارت‌های مالی آن صد‌ها هزار میلیارد است. خسارت‌های جانی آبرویی و؛ که رقم خورده را چه کسی پاسخ می‌دهد؟

عباسی عنوان کرد: تخصص فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و دستگاه اطلاعاتی مدیریت بحران معکوس است یعنی از سطح شورش نمی‌گذارند تبدیل به شورش شود واغتشاش را بهم می‌زنند؛ آشوب می‌شود، آشوب را از حالت حاد به آشوب عادی تبدیل می‌کنند؛ پس از آن آشوب عادی را جمع می‌کنند. زمان استاندارد خنثی کردن آشوب‌ها در ایران تقریبا ۷ روز است، اما همین اتفاق در فرانسه یک سال و یک ماه به طول می‌انجامد.

رئیس اندیشکده یقین اظهار کرد: ما ۸ ماهه فتنه ۸۸ را در ۹۶ به ۸ روز و امسال به ۷ روز رساندیم معنای آن این است که درون ساخت قدرت و نظام یک استحکامی وجود دارد. کمتر از ۹۰ روز دیگر تا انتخابات دوم اسفند زمان داریم. یکی از فتنه‌های مجلس ششم فتنه پرونده هسته‌ای بود. این فتنه هسته از آنجا که نماینده مجلسی در نطق خود گفت که ما مسئله هسته‌ای داریم و دنبال بمب رفته ایم شروع شد. آن فرد دکتر شیرزاد عضو حزب مشارکت و استاد فیزیک اتمی دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

وی بیان کرد: شیرزاد در نطق قبل از دستور خود متاسفانه اطلاعات غلطی را بیان کرد که تلویزیون نیز در حال پخش زنده تصاویر بود و منافقین نیز این سخنان را ترجمه و به آمریکایی‌ها فرستادند. این بازی تحریم هسته‌ای و بازرسی هسته و ...، از گور مجلس ششم و آن نماینده‌های خود فروخته خائن اصلاح طلب برآمد.

عباسی افزود: در مجلس ششم سال ۷۲ که آخر عمر مجلس بود، چند هفته اعتصاب کردند و ۱۲۷ نفرآن‌ها به رهبری نامه نوشتند که روبه روی آمریکا مقاومت نکنید آمریکا افغانستان و عراق را گرفته و اگر فوت کند ایران را نیزخواهد گرفت. اگر در مقابل آمریکا مقاومت کنیم جنگ می‌شود اگر جنگ بشود شما مجبورید مانند امام درنهایت جام زهر را بنوشید و اگر قرار است بعدا جام زهری نوشیده شود بهتر است همین الان آن را بنوشید تا تاریخ در مورد شما قضاوت مثبتی بکند.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: ارتش آمریکا تا به امروز در مقابل هیچ کس به جز ایران زانو نزده است. سوپرکوماندو‌های آمریکایی تنها در مقابل دلیرمردان نیرو‌های مسلح ایران مانند بزغاله زانو زده اند. نماینده‌های مجلس این حرف‌های قرآن را قبول نداشتند که: کاری کنید کفار و دشمنان در شما درشتی ببینند. از آن ۱۲۷ نفر که نیمی از نمایندگان مجلس ششم بودند، امروز بخش قابل توجهی شان به آمریکا و اروپا پناهنده شده اند.

وی تاکید کرد: این دوره یکی از ناکارآمدترین مجلس‌های تاریخ ۴۰ ساله انقلاب بود و ۸۰، ۹۰ روز دیگر انتخاباتی برگزار خواهد شد که باید جریان انقلابی مجلس را دست بگیرد تا این افراد ضعیف ناتوان که در شان ملت رشید ایران کنار بروند و یک مجلس شاداب و توانمند کار را دست بگیرد.

عباسی خاظر نشان کرد: ۵۵۰ روز دیگر تا انتخابات ریاست جمهوری و ورود به ۱۴۰۰ قرن جدید اسلام زمان داریم. باید ورود به قرن جدید اسلام با شکل گیری دولت جوان انقلابی مصادف شود. راه رسیدن به دولت انقلابی ۱۴۰۰ در ۵۵۰ روز آینده از مجلسی می‌گذرد که ۹۰ روز دیگر باید شکل بگیرد. دشمن می‌داند که لیبرال‌ها در درون جمهوری اسلامی کارآمدی شان را از دست داده اند و دلیل این التهاب‌ها نیز همین است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها