يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۶۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۴ آذر ۱۳۹۸
شش تیم نیم فصل اول لیگ برتر را تمام کرده اند ، تراکتور و پیکان دو بازی و سپاهان، پرسپولیس، صنعت نفت آبادان، شهرخودرو، ماشین سازی، نساجی، پارس جنوبی و گل گهر باید یک بازی دیگر انجام بدهند تا تعداد بازی هایشان را به عدد پانزده برسانند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش 3، با انجام شش بازی عقب افتاده از رقابت های لیگ برتر ، نیم فصل اول مسابقات به پایان خواهد رسید.

شش تیم نیم فصل اول لیگ برتر را تمام کرده اند، تراکتور و پیکان دو بازی و سپاهان، پرسپولیس، صنعت نفت آبادان، شهرخودرو، ماشین سازی، نساجی، پارس جنوبی و گل گهر باید یک بازی دیگر انجام بدهند تا تعداد بازی هایشان را به عدد پانزده برسانند.

114 از 240
بعد از انجام بازی های هفته پانزدهم ، 114 بازی در رقابت های لیگ برتر امسال برگزار شده است که 47.5% از کل 240 مسابقه ای است که در طول یک فصل انجام می شود.

بردها و باخت ها
در مسابقات این فصل 39% بازی ها را تیم های میزبان برده اند.، 39% مساوی شده و 22% بازی ها به پیروزی تیم میزبان انجامیده است.

222 گل
در مسابقات این فصل و تا پایان بازی های هفته پانزدهم 222 گل بین تیم ها ردو بدل شده است. این رقم میانگین 1.95 گل در هر مسابقه را نشان می دهد. در 35% بازی های این فصل هر دوتیم در یک مسابقه گل زده اند.

بهترین تیم های میزبان و میهمان
استقلال با کسب 16 امتیاز از 7 مسابقه اش در استادیوم آزادی بهترین تیم بازی های خانگی است ، ماشین سازی با همین امتیاز از 8 مسابقه در رده دوم است. جالب اینکه پرسپولیس با 13 امتیاز از 7 مسابقه در رده هفتم بهترین تیم های میهمان قرار گرفته است.

این تیم اما در بازی های خارج از خانه بهترین عملکرد را داشته و صدرنشین است. پرسپولیس با 15 امتیاز از 7 مسابقه در رده اول است و سپاهان با 13 امتیاز در رده دوم قرار دارد. استقلال با 8 بازی خارج از خانه و سیزده امتیاز سوم است.

بهترین خط حمله و خط دفاع
استقلال با زده 32 گل در پانزده مسابقه بهترین خط حمله نیم فصل اول را در اختیار دارد. پیکان در 13 بازی 20 گل زده و دوم است. سپاهان و پرسپولیس نیز در 14 بازی به ترتیب 20 و 18 گل به حریفانشان زده اند.

بهترین خط دفاعی اما در اختیار سپاهان و شهرخودرو است که در 14 مسابقه تنها 6 گل خورده اند. پرسپولیس با 14 مسابقه 7 گل در رده بعدی است.

بیشترین تکرار نتیجه
نتیجه صفر، صفر پرتکرارترین نتیجه نیم فصل اول لیگ برتر بوده است. 24 مسابقه در این دوره تا الان با این نتیجه به پایان رسیده که 21% کل بازی های نیم فصل اول است. نتیجه 0-1 به سود میزبان در 20 مسابقه تکرار شده که آمار 18% مسابقات نیم فصل است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها