أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۶۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۵ آذر ۱۳۹۸
علت بازداشت نماینده اسبق اهواز در مجلس شورای اسلامی، ارتباط وی با یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی اقتصادی بوده است.
به گزارش پایگاه 598، یک منبع آگاه درباره بازداشت محمد کیانوش‌راد نماینده اهواز در مجلس ششم گفت: دلیل بازداشت وی ارتباط و همکاری با یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی - اقتصادی بوده است. 
 
وی افزود: این بازداشت بعد از شناسایی و دستگیری یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی اقتصادی با نام اختصاری «ج.ع» پس از ورود به کشور صورت گرفت.

این منبع مطلع ادامه داد: این افراد از طریق تاسیس شرکت‌های پوششی و سازمان یافته اقدام به پولشویی، جعل سند و نفوذ در بدنه دولتی و حاکمیتی می‌کردند.

همزمان با دستگیری« محمد کیانوش راد» رسانه های معاند و برخي اصلاح طلبان داخلی نیز موج تخریب ها علیه نهادهای امنیتی را آغاز کردند به طوری که جرم کیانوش راد را امضای بیانیه 77 اصلاح طلب دانستند، این در حالی است که هیچ کدام از آن 76 نفر امضا کننده دیگر از جمله تاجزاده كه عامل اصلي اين ماجراست، به جرم  امضای این بیانیه بازداشت نشده و در آزادی به سر می برند.

سوال اساسی از مدعیان بازداشت «کیانوش راد» به دلیل امضا بیانیه 77نفر این است که چرا سعی دارند با فرافکنی اتهام نامبرده را که مسائل امنیتی-اقتصادی است نادیده بگیرند و دليل بازداشت وی را صرفا امضای یک بیانیه سیاسی اعلام کنند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها