أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۶۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۲۵ آذر ۱۳۹۸
با گسترش صنعت سینما چهره های هنری، ورزشی و … را باشروطی در اذهان مردم برجسته نمودند که بتوانند از محبوبیتی که از آنها نزد افکار عمومی میسازند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ سار؛ مفهوم سلبریتی از نیمه اول قرن بیستم در آمریکا تولید شد. با گسترش صنعت سینما چهره های هنری، ورزشی و … را باشروطی در اذهان مردم برجسته نمودند که بتوانند از محبوبیتی که از آنها نزد افکار عمومی میسازند در جهت تحکیم مبانی سیاست های خود استفاده کنند و درواقع در این فرآیند سلبریتی ها سمپات حکومت شدند.
دیروز در خبرها آمد که پلیس فرانسه یکی از معترضان چاقو بدست را با ۷ گلوله به قتل رساند که بلافاصله سلبریتی های فرانسوی در حمایت از اقدام پلیس، مقتول را تروریست نامیدند.

حالا خودتان رفتار سلبریتی فرانسوی با سلبریت ایرانی مقایسه کنید! ؛ برخی سلبریتی های وطنی در جریان همین اغتشاشات بنزینی اخیر بدون توجه به درد واقعی منتقدین محترم، #اشرار_آدمکش_مزدور را بی گناه توصیف کردند.

چقدر خطا میکنند جوانان محترم و احساسی که چنین سلبریت های نمک نشناس را به عنوان الگوی زندگی و مرجعیت فکری خود انتخاب میکنند!
« اندکی تفکر!؛ انتخابات نزدیک است!! »

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها