أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۴۷۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۷ آذر ۱۳۹۸
واکنش نماینده سابق مجلس به حمله اصلاح طلبان به سردار جعفری؛
در این شرایط کسانی که در عمر سیاسی خود نشان دادند به راحتی ملعبه مفسدان مشهور اقتصادی مثل شهرام جزایری و یا براندازان فتنه سبز شدند با کدام صلاحیت به خود اجازه می دهند راه و رسم امام را به سربازان پاکباخته خمینی متذکر شوند؟!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، مهدی کوچک زاده نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در واکنش به حمله اصلاح‌طلبان به سردار محمدعلی جعفری نوشت: امام رحمت الله و رضوانه علیه خطاب به فرماندهان نظامی و با اشاره به واژه "فرماندهان” تاکید داشت که اگر احتمال دادید که جریانی سیاسی می خواهد مملکت را هل بدهد به سوی آمریکا باید شما "فرماندهان” در مقابلش بایستید!



و امروز برای همه روشن است که جریان سیاسی ای که دو قوه کشور را با وعده های دروغ و در باغ سبز نشان دادن به مردم اشغال نموده هدفی جز بردن‌کشور زیر یوغ آمریکا ندارند! در همین راستا مواضع برادر مجاهد عزیز جعفری برای علاقه مندان امام و انقلاب قابل تبیین و درک است!

در این شرایط کسانی که در عمر سیاسی خود نشان دادند به راحتی ملعبه مفسدان مشهور اقتصادی مثل شهرام جزایری و یا براندازان فتنه سبز شدند با کدام صلاحیت به خود اجازه می دهند راه و رسم امام را به سربازان پاکباخته خمینی متذکر شوند؟!!!


عین سخنان امام در جمع فرماندهان نظامی را ذیلا بخوانید:

الآن یک جریانی در کار است ـ من الآن نمی خواهم اشخاص هیچ صحبتش بشود ـ‏‎ ‎‏اما جریانی هست در کار که اگر کسی توجه بکند به مسائلی که در این اواخر هی پیش‏‎ ‎‏آوردند، در روزنامه های مختلف پیش آوردند، یک جریانی در کار است که آن جریان‏‎ ‎‏انسان را از این معنا می ترساند که بخواهد به طور خزنده این کشور را باز هل بدهد طرف‏‎ ‎‏امریکا؛ بخواهند از این راه پیش بروند. و این یک مسئله ای است که به قدری اهمیت‏‎ ‎‏دارد در نظر اسلام و باید آن قدر اهمیت داشته باشد در نظر شما "فرماندهان” و دیگران که‏‎ ‎‏اگر احتمال این را بدهید، باید مقابلش بایستید، نه اینکه اول یقین کنید به اینکه مسئله این‏‎ ‎‏طوری است. بعضی چیزهاست که اگر انسان احتمالش را بدهد، یک احتمال صحیحی‏‎ ‎‏بدهد، باید دنبال کند او را و به آن اعتراض کند. شما اگر احتمال بدهید ـ یک احتمال‏‎ ‎‏درستی ـ که یک ماری الآن توی این اتاق ‏‏[‏‏هست‏‏]‏‏ پا می شوید می روید بیرون؛ احتراز از‏‎ ‎‏آن می کنید.‏

دو شب پیش، سردار عزیز جعفری فرمانده سابق سپاه، در برنامه جهان‌آرای شبکه افق، با اظهار تأسف از عملکرد گذشته شورای نگهبان، اعلام کرد: «متأسفانه شورای نگهبان، مبانی فکری کاندیداها را چندان بررسی نمی‌کند. مبانی فکری کاندیداها باید با مبانی نظام تطبیق داشته باشد. اگر کسی در این مبانی اشکال داشته باشد، سنجش آن، وظیفه سنگین شورای نگهبان است که فکر نمی‌کنم شورای نگهبان با این دقت نگاه و روی مبانی فکری افراد برای تأیید صلاحیت تمرکز کنند.».

وی در ادامه با بیان اینکه «در کشورهای مهد دموکراسی هم باید نگاه فرد با نگاه حکومت بخواند»، افزوده است: «آقایانی که اینجا روی کار می‌آیند، ابایی ندارند که بگویند دیدگاه ما با رهبری اختلاف دارد. خوب اگر دیدگاهت اختلاف دارد برای چه آمدی؟».



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها