أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۴۷۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۸ آذر ۱۳۹۸
سرمربی رئال مادرید پس از تساوی برابر بارسلونا به تمجید از گرت بیل پرداخت و اعلام کرد تیمش بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت.
به گزارش پایگاه 598، ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید چهارشنبه شب برابر بارسلونا به تساوی بدون گل دست یافت. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: در جریان ۹۰ دقیقه با تمرکز و جدی برابر یک تیم بزرگ بازی کردیم. تنها نتوانستیم گلزنی کنیم. باید از نمایشی که داشتیم خشنود باشیم چون حریف خیلی خوب بود. اگر موقعیت دارید باید گلزنی کنید.

سرمربی رئال مادرید افزود: گرت بیل با این که در بازی های اخیر کمتر به میدان رفته بود بازی فوق العاده ای مقابل بارسا ارائه کرد. ما قدرتمند ظاهر شدیم.

سرمربی فرانسوی درباره فدریکو والورده گفت: او فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. هر بازی بهتر می شود. بازیکن مهمی برای تیم محسوب می شود.

زیدان در مورد بازبینی نشدن صحنه برخورد لانگله و رافائل واران اظهار کرد: نمی توانم کاری کنم. داور تصمیم گیری می کند و من خود را وارد این جریان نمی کنم. آن صحنه را ندیدم و اکنون دیگر بازی تمام شده است.  از بازی خشنودم. عملکردمان تا پایان خوب بود. تنها گلزنی نکردیم. در ضربات پایانی باید بهتر عمل می کردیم. باید به این روند ادامه دهیم. در شرایط خوبی قرار داریم. بارسا حریف سرسختی است. می دانیم از چه بازیکنانی برخوردارند. خیلی خوب بازی را کنترل کردیم. باید از نمایش مان راضی باشیم.

ال کلاسیکو بدون مشکل و حاشیه برگزار شد. سرمربی رئال مادرید در این رابطه گفت: همه چیز برای فوتبال، تیم ها و هواداران خوب پیش رفت. بازی خوبی بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها