يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۷۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۸ آذر ۱۳۹۸
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: صلاحیت داوطلبانی که نامه، پیامک یا تماس تلفنی دریافت نکرده‌اند، تایید است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، سید اسماعیل موسوی اظهار کرد:  مراتب رد صلاحیت، به افرادی که صلاحیت آنها به تایید هیئت‌های اجرایی نرسیده است، از طریق ارسال نامه از سوی فرمانداری به آدرسی که در هنگام ثبت نام معرفی کرده‌اند، ابلاغ شده است. علاوه بر نامه، از طریق تماس تلفنی یا پیامک نیز به داوطلبانی که صلاحیتشان رد شده اطلاع رسانی شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: پیامک یا نامه فرمانداری، صرفا برای افرادی که صلاحیتشان تایید نشده ارسال می شود و طبعا، بیش از ۹۱ درصد داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان در هیات های اجرایی بررسی و تایید شده است، این پیامک یا نامه را دریافت نکرده اند. به عبارت دیگر کسانی که نامه، پیامک یا تماس تلفنی دریافت نکرده اند صلاحیتشان تایید است و مراتب تاییدشان به هیات‌های نظارت اعلام گردیده است.

موسوی در پایان یادآوری کرد: به موجب قانون، داوطلبان رد صلاحیت شده، می توانند تا اول دیماه شکایات خود را به هیات نظارت استان تحویل دهند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها