أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۴۸۲۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۹ آذر ۱۳۹۸
رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان اغتشاشات آبان ماه که دیوار یکی از ساختمان‌های شهرداری منطقه ۱۴ را در محله نبرد تخریب کرده بود، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ یعقوبعلی رجبیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در حوادث و نا آرامی آبان ماه، خبری مبنی بر تخریب دیوار یکی از ساختمان‌های شهرداری منطقه ۱۴ تهران توسط تعدادی افراد اغتشاشگر دریافت کردیم.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیر عاملان تخریب در دستور کار مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت، گفت: در تحقیقات مقدماتی به دست آمد که یکی از عاملان تخریب با یک دستگاه خودروی سواری در محل حاضر شده است.

وی توضیح داد: با شناسایی مالک خودرو مأموران پایگاه ششم موفق شدند، محل سکونت وی را در محله نبرد شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مقام قضائی قرار دهند.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران پایگاه ششم موفق شدند، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و خودروی وی را توقیف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در پایگاه ششم به جرم ارتکابی اعتراف و به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: شناسایی دیگر عاملان تخریب اموال عمومی در دستور کار قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها