کد خبر: ۴۶۴۸۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۳۰ آذر ۱۳۹۸
رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از دستگیری شرور سابقه دار که با متلک پراکنی، باج خواهی و بستن مسیر مردم از اهالی خیابان مدائن اخاذی می‌کرد، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "ابراهیم شریفی مقدم" در خصوص دستگیری شرور شرق تهران، گفت: ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه بیست و هفتم آذرماه سال جاری چند تن از اهالی خیابان مدائن در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از برهم زدن نظم و ایجاد ترس و وحشت در بین اهالی محل توسط یک شرور اعلام شکایت کردند.

وی افزود: با دریافت این خبر تیمی از ماموران به نشانی اعلامی مراجعه و با یکی از شرور‌های سابقه دار که بار‌ها از سوی کلانتری دستگیر شده بود، روبرو شدند.

شریفی مقدم ادامه داد: شرور ۵۴ ساله به محض مشاهده ماموران با سلاح سرد و چوب در حالیکه توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد به سمت ماموران حمله ور شده و سعی در متواری شدن از محل را داشت که ماموران اعزامی موفق شدند متهم را مهار و وی را خلع سلاح کنند.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات اولیه تیم پلیسی مشخص شد، این مرد ۵۴ ساله با متلک پراکنی، باج خواهی و بستن مسیر مردم از آن‌ها اخاذی و باعث مزاحمت و ایجاد ترس و وحشت در بین افراد عبوری شده بود.

کلانتر محله گلبرگ با اشاره به اینکه این شرور در گذشته ۶ بار نیز با همین عناوین مجرمانه دستگیر شده است، خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری و انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها