أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۹۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۲ دی ۱۳۹۸
۷۹ تندروی یهودی با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی از سمت «باب المغاربه»، صبح امروز به مسجدالاقصی حمله کردند.
به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری شبستان به نقل از «الحقیقه الدولیه»، ده ها تندروی یهودی با همراهی کارکنانی از رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه، دوم دی ماه) به مسجدالاقصی حمله کردند. این حمله با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

منابع فلسطینی گزارش دادند: تندروهای یهودی از سمت «باب المغاربه» به مسجدالاقصی حمله کردند؛ باب المغاربه از آغاز اشغالگری صهیونیست ها، تحت سیطره آنان قرار دارد.

اداره اوقاف اسلامی قدس، گفت: 59 شهرک نشین و 20 کارمند رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کرده و در بخش های مختلف آن گردش کردند.

شهرک نشینان به طور معمول از سمت «باب المغاربه» به مسجدالاقصی حمله می کنند و از «باب السلسله» خارج می شوند و با این اقدامات احساسات مسلمانان را خدشه دار می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها