أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۹۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۰۲ دی ۱۳۹۸
جامعی:
سخنگوی حزب اراده ملت ایران گفت: استعفا روحانی دردی را در درمان نمی‌کند، او و دولت ایشان باید مقتدرانه بایستند و پاسخگوی تصمیمات و هدف‌گذاری‌ها باشند.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، سخنگوی حزب اراده ملت ایران(حاما) در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیرامون ساز‌و‌کار انتخاباتی احزاب اصلاح‌طلب‌ برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حزب اراده ملت علی‌رغم انتقاداتی که به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان دارد، برای آنکه که انشعاباتی در جریان اصلاحات رخ ندهد، فعالیت‌های انتخاباتی خود را با شورای عالی منطبق می‌کند. با توجه به چهره‌های ثبت نامی و رد صلاحیت‌های صورت گرفته، باید در جلسات بر روی کاندیدا، جمع‌بندی صورت گیرد.

وی افزود: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان باید از یک‌جانبه‌گرایی پرهیز کند و اگر محفل‌گرایی در شورای عالی حاکم باشد، شاهد یک‌جانبه‌گرایی خواهیم بود. حزب اراده ملت طرفدار شکل‌گیری پارلمان اصلاحات است که تمام احزاب در تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته دخیل باشند.

جامعی در خصوص شکل‌گیری پارلمان اصلاحات، بیان داشت: برخی از چهره‌های اطلاحات این طرح را به گِل نشاندند؛ احزاب ریشه‌دار جریان اصلاحات آن‌طور که باید جایگاهی در شورای ‌عالی‌ سیاستگذاری اصلاح‌طلبان ندارند، برخی احزاب به سرعت با یک یا چند عضو محدود تشکیل می‌شوند تا بتوانند ظاهر قضیه را حفظ کنند.

جامعی پیرامون طرح استعفای روحانی توسط برخی چهره‌های اصلاح‌طلب، اظهار کرد: استعفا روحانی دردی را در درمان نمی‌کند، روحانی و دولت ایشان باید مقتدرانه بایستند و پاسخگوی تصمیمات و هدف‌گذاری‌های صورت گرفته باشند؛ اگر روحانی استعفا دهد، چه کسی قرار است پاسخگو باشد، کدام وزیر نسبت به عملکرد خود شفاف‌سازی می‌کند؛ رئیس جمهور و هیئت دولت باید صادقانه با مردم صحبت کند و هر آنچه که بوده را به مردم بگویند، مردم را امین خود بدانند. استعفای دولت، فقط پاک کردن صورت مسئله است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها