يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۹۶۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۰۲ دی ۱۳۹۸
خبر به شهادت رسیدن فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صحت ندارد.
به گزارش پایگاه 598، در پی انتشار شایعاتی از سوی برخی رسانه‌های عربی و بازنشر آن در فضای مجازی و رسانه‌های معاند خارجی مبنی بر شهادت سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به برخی نقاط در خاک سوریه، پیگیری ها حاکی از آن است که این خبر کذب بوده و فرمانده نیروی هوافضای سپاه در سلامت کامل به سر می‌برد.

در همین باره، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

چرا ادعای رسانه های سعودی درباره شهادت فرمانده هوافضای سپاه در سوریه و در حمله موشکی رژیم صهیونیستی دروغ است؟ پاسخ پیچیده نیست.

به این دلیل روشن که قطعا در صورت ارتکاب چنان خبطی از سوی صهیونیست ها، تل آویو و حیفا و مراکز مهم نظامی و اقتصادی اسرائیل بلافاصله با صدها موشک شخم زده می شد.

این را سران رژیم صهیونیستی بهتر از هر کس می دانند و یک بار در ابعادی به مراتب کوچک تر، در تاسیاست نظامی و راداری خود در نزدیکی بلندی های جولان تجربه کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها