أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۹۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۰۲ دی ۱۳۹۸
شهردار تهران درباره خط ۷ مترو تهران و حواشی به وجود آمده با پلیس راهور برای ثبت تخلفات دوربین‌های ترافیکی توضیحاتی داد.
به گزارش پایگاه 598، پیروز حناچی شهردار تهران در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه مولوی در خط ۷ مترو تهران با اشاره به اینکه ایستگاه مولوی در ضلع جنوبی بازار یکی از ایستگاه‌های پر تردد مترو است، گفت: به دلیل وجود بازار پرده در منطقه مولوی ایستگاه مترو این خیابان می‌تواند نقش تأثیرگذاری در کاهش حجم تردد شهروندان داشته باشد.

شهردار تهران افزود: ایستگاه مولوی را در شرایطی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار دادیم که تمام هواکش‌های آن ساخت داخل است و توانستیم از تحریم‌ها فرصت بسازیم.

حناچی تصریح کرد: ۲ رام قطار نیز امروز به خط ۷ مترو تهران اضافه شد که به واسطه آن سر فاصله رسیدن قطار‌ها در این خط به ۱۰ دقیقه می‌رسد و باید اعلام کنم این ۲ رام قطار از محل ۷۸ رام قطاری است که پیشتر وعده آن را داده بودیم و با اضافه شدن این ۲ رام قطار تنها ۴ رام قطار باقی می‌ماند که در بازه زمانی کوتاهی در آینده به ناوگان اضافه می‌شود.

او با اشاره به تعطیلی مدارس در روز‌های آینده به دلیل آلودگی هوا، گفت: تعداد ۱۴ دستگاه در آلودگی هوا نقش دارند که باید بپذیریم سهم دستگاه‌های کلان که از گازوئیل و مازوت استفاده می‌کنند در آلودگی هوا بیشتر از خودرو‌های سواری است.

شهردار تهران با اشاره به کشمکش به وجود آمده بین پلیس راهور و شهرداری تهران به دلیل واگذاری کد جریمه دوربین‌های ترافیکی، گفت: ما هیچ کشمکش و بازی با پلیس راهور تهران نداریم و اعتقاد ما این است که باید مدیریت شهری تهران با تعامل و همکاری انجام شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها