يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۹۷۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۹     ۰۲ دی ۱۳۹۸
نیرو‌های ارتش سوریه همچنان به پیشروی گسترده خود در حومه ادلب ادامه می‌دهند و توانسته اند مناطق زیادی را از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کرده و به هشت کیلومتری شهر راهبردی معرة النعمان برسند.
به گزارش پایگاه 598، منابع سوری گزارش دادند که با پیشروی گسترده ارتش این کشور، تنها ۳ کیلومتر تا پاکسازی شهر مهم «جرجناز» و ۸ کیلومتر تا شهر راهبردی «معرة النعمان» باقی مانده است.

توضیحات نقشه: رنگ قرمز مناطق تحت کنترل ارتش سوریه، رنگ سبز مناطق تحت سیطره گروه‌های تروریستی و رنگ سفید مناطقی است که به‌تازگی توسط ارتش سوریه از لوث تروریست‌های جبهه النصره در حومه ادلب پاکسازی شده است.

خبر دیگر اینکه یک عضو برجسته تروریست‌ها در شمال سوریه به هلاکت رسید.


فارس شهابی نماینده پارلمان سوریه در این باره در توئیتر نوشت: خبر بد برای آن‌هایی که در شورای امنیت سازمان ملل، تلاش می‌کنند تروریست‌های القاعده در استان ادلب را نجات دهند؛ ارتش سوریه امروز «ابوحذیفه»، متخصص برجسته موشک‌های ضدتانک را در عملیاتی در ادلب به هلاکت رساند.
منبع : جهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها