أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۹۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۰۳ دی ۱۳۹۸
نشست بررسی و تحلیل عوامل و دلایل اعتراضات آبان ماه؛
رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: ‌در برخی از ‌شهرهای ا‌ستان اغتشاشگران با سلاح گرم به سمت نیروهای پلیس تیراندازی می‌کردند.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ حکیم عبداللهی در نشست بررسی و تحلیل عوامل و دلایل اعتراضات آبان ماه امسال که در دانشگاه شهید چمران برگزار شد با بیان اینکه پلیس هیچ وقت خود را از مردم جدا نکرد و حتی در زمان اعتراضات بزرگ‌ترین سرمایه خود را مردم می‌دانست، اظهار داشت: در 27 شهر استان خوزستان اغتشاشات صورت گرفت که در برخی از این شهرها اغتشاشگران با سلاح گرم به سمت نیروهای ما تیراندازی کردند. 

وی با بیان اینکه ناجا و سایر نهادهای نظامی و انتظامی به هیچ وجه مخالف اعتراضات مسالمت‌آمیز نبودند، افزود:‌ استفاده از سلاح گرم و تیراندازی، اعتراض نیست‌ و مقابله با چنین موضوعی برای تأمین امنیت مردم وظیفه ماست.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: تامین امینت مردم در نگاه یک پلیس از نان شب واجب‌تر است ولی تامین امینت یک فرآیند جمعی است و باید همه آحاد جامعه در آن مشارکت کنند.

عبداللهی درباره شامگاهی که قرار بود بنزین گران شود، اظهار داشت: چند ساعت قبل از شروع آزادسازی قیمت بنزین، در تمام استان وضعیت آماده‌باش اعلام کردیم و در نخستین مرحله برای تمام پمپ بنزین‌های استان نیروهای حفاظتی مستقر کردیم که مسئولیت بسیار سنگینی بود.

وی با بیان اینکه هیچ‌کس دوست ندارد یک مسئله اجتماعی به امنیتی تبدیل شود، تصریح کرد: در همان ابتدا پیش‌بینی شده بود که استان خوزستان ظرفیت این را دارد که کانون حوادث و اعتراضات شود چرا که حوادث مشابهی در گذشته رخ داده بود و بسترهای زیادی وجود دارد.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه شعار ما این است که بزرگ‌ترین سرمایه پلیس سرمایه اجتماعی و مردم هستند، بیان کرد: در استان خوزستان گروه‌های تجزیه‌طلب، تکفیری، منافقان و عوامل مختلف دشمن حضور داشته و فعالیت‌های مخفیانه دارند که این تأمین امنیت مردم را برای ما سخت و دشوار می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها