يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۹۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۰۳ دی ۱۳۹۸
سه بازیکن جدید در آستانه پیوستن به تیم فوتبال تراکتور قرار گرفته‌اند.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال تراکتور که در نیم‌فصل اول عملکرد چندان خوبی نداشت، برنامه‌های ویژه‌ای برای نقل‌وانتقالات زمستانی دارد. در این راستا، باشگاه تراکتور با آرمان رمضانی، عیسی آل‌کثیر و وحید محمدزاده وارد مذاکره شده و با آنها به توافقات خوبی هم رسیده است.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باید کار حضور این سه بازیکن را در تراکتور تمام شده دانست. قرارداد این بازیکنان به احتمال زیاد پیش از دیدار مقابل پیکان نهایی خواهد شد. با این حال، این احتمال هم وجود دارد که ثبت قرارداد آنها به زمانی پس از دیدار مقابل پیکان موکول شود.
 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها