أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۵۰۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۳ دی ۱۳۹۸
حسین مرعشی به تازگی در اظهاراتی انتخاباتی گفته است: اگر اصولگرایان بیایند مردم فقیر می‌شوند!
به گزارش پایگاه 598، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران و از دستگیرشدگان فتنه 88 در بخشی از مصاحبه تفصیلی خود با شماره دوشنبه گذشته روزنامه شرق، گفته است: اصولگرایان ارزشی همچنان تصور می‌کنند که مشکلات ایران ناشی از نداشتن عملکرد انقلابی مسئولان در دهه‌های اخیر است؛ به همین دلیل در صددند که کشور را با سیاست‌های مورد نظر خود اداره کنند. حال آنکه در جهان این سیاست‌ها به نحوی تجربه شده و نمونه زنده آن کوبا و کره‌شمالی هستند که به فقر، نابرابری و ناکارآمدی در این دو کشور انجامید. با این همه اصولگرایان درصددند اداره کشور را تمام و کمال در دست بگیرند و با سیاست‌های خود آنرا اداره کنند. در حالی که چنین نگاهی از سوی این افراد، کشور را به سمت سیاهچاله‌ای از فقر سوق می‌دهد و ناکارآمدی را تشدید می‌کند.

او در اظهارات خود همچنین مدعی چالش در پایگاه اجتماعی نظام شده و تصریح می‌کند که پایگاه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نیز دچار تنزل شده است!

*اصلاح‌طلبان در "شرایط غرق" قرار گرفته‌اند و همین مسئله است که موجب شده شنوا و بینای عجیب‌ترین سخنان و رفتارهای تاریخ از سوی رجال این جریان سیاسی خاص باشیم.

در فن نجات گفته می‌شود که یک غریق، خطرناک‌ترین رفتارها را از خود بروز می‌دهد و سعی می‌کند نجاتگران خود را نیز با خود به قعر بکشد.

فلذاست که شاهدیم اصلاح‌طلبان که مسبب‌الاسباب تمام گرانی‌ها و اوضاع موجود کشور هستند، از یک سو برای ایجاد «فتنه اقتصادی» تقلّا می‌کنند و از سوی دیگر هم اظهار می‌دارند که نظام و اصولگرایان نیز دچار تنزل سرمایه اجتماعی شده‌اند، اصولگرایان بعنوان بزرگترین حامیان سفره مردم اگر بیایند موجب ازدیاد فقر می‌شوند و از این قبیل!

ما قضاوت درباره سخنان مرعشی را بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم و البته این نکته را هم بیان می‌داریم که شرایط امروز کشور کوبا ثمره «برجامیزاسیون کوبا» و دل بستن مسئولان این کشور به وعده لغو تمام تحریم‌ها و توافق با جامعه جهانی است.

وعده‌ای که اصلاح‌طلبان ایرانی نیز طی 6 سال گذشته همان را ترویج کردند و امروز که با شکست مواجه شده‌اند به جای پذیرش مسئولیت؛ بزرگترین ارمغان خود برای مردم که همان "فقر" است را به اصولگرایان نسبت می‌دهند!

گفتنیست در دولتِ اصلاح‌طلبان قیمت مسکن تا بیش از 300 درصد افزایش یافت و گفته می‌شود تورّم کشور بیش از 50 درصد است.

جالب است که اصلاح‌طلبان حتی در همین حال نیز برای نیل به هدف ایجاد آشوب و بروز فتنه اقتصادی، دولت را از "نظارت بر قیمت‌ها" بازمی‌دارند.


او در اظهارات خود همچنین مدعی چالش در پایگاه اجتماعی نظام شده و تصریح می‌کند که پایگاه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نیز دچار تنزل شده است!
منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها