يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۰۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۰۲ دی ۱۳۹۸
شهرداری ۰ - پرسپولیس ۲؛
دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس به سود شاگردان کالدرون به پایان رسید تا سرخپوشان اولین تیم صعودکننده به نیمه نهایی جام حذفی باشند.
به گزارش پایگاه 598، دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر برگزار شد که این دیدار در پایان با 2 گل علیپور به سود شاگردان کالدرون به پایان رسید.سرخپوشان پایتخت که در لیگ برتر به چهار برد پی در پی رسیده بودند با برتری در جام حذفی مقابل حریف ماهشهری به پنجمین پیروزی پی در پی دست پیدا کردند.

به این ترتیب پرسپولیس اولین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی جام حذفی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها