يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۰۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۴ دی ۱۳۹۸
در پی حمله موتورسواران مسلح به "هانی" معروف به هانی کرده، وی به‌شدت مجروح شد.
به گزارش پایگاه 598، در پی حمله موتورسواران مسلح به "هانی" معروف به هانی کرده، وی به‌شدت مجروح شد.

هانی توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد؛ در حال حاضر وضعیت او وخیم اعلام‌شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و مرگ وی تایید نشده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران با تائید این موضوع اعلام کرد؛ تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این درگیری ادامه دارد.

پ.ن: با توجه به عدم استقبال افکار عمومی از فراخوان‌های ضدانقلاب در دی‌ماه و عصبانیت آن‌ها از این موضوع، کانال‌های معاند در تلاشند تا هر اقدامی از جمعه همین درگیری را به حوادث اخیر ارتباط دهند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها