يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۰۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۵ دی ۱۳۹۸
یک رسانه روسی خبر داد باشگاه لیگ برتری انگلیس به دنبال جذب مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت است.
به گزارش پایگاه 598، سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه خبر داد که باشگاه کریستال پالاس انگلیس به دنبال جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ است.

بنا به گزارش‌ها سران باشگاه انگلیسی به جای چالوف، مهاجم باشگاه لوکوموتیو مسکو به دنبال جذب مهاجم ایرانی هستند. کریستال پالاس در زمستان قصد تقویت خط حمله اش را دارد و برای این کار 30 میلیون پوند تدارک دیده است.

با این وجود کارشناسان فوتبال احتمال فروش آزمون را پایین می دانند. زنیت نمی‌خواهد یکی از بهترین بازیکنانش را از دست دهد. قرارداد مهاجم ایرانی تا سال 2022 اعتبار دارد.

آزمون فوریه 2019 با مبلغ 12 میلیون یورو از روبین کازان به زنیت آمد. او در فصل گذشته برای زنیت 26 بازی انجام داد و 11 گل و 6 پاس گل داد.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها