يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۱۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۰۷ دی ۱۳۹۸
علی گلمرادی نماینده ماهشهر در مجلس از شکایت دولت روحانی از او به دلیل اظهاراتش خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره شکایت دولت روحانی از وی گفت: دولت روحانی اخیرا شکایتی را  از من به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تقدیم کرده است. 

وی تصریح کرد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به من اعلام کرده است که ‌آمادگی لازم برای حضور در  جلسات این هیات را به دلیل شکایت دولت از من داشته باشم. 

گلمرادی خاطرنشان کرد: تاکنون نامه شکایت دولت از من به دستم نرسیده است و باید در ابتدا این نامه را ملاحظه کرده و موارد مطروحه در متن شکایت را مشاهده کنم. 

وی خاطرنشان کرد: دولت به صورت غیررسمی معترض بوده است که اظهارات من در مجلس برایشان آزاردهنده است این در حالی است که بخش عمده‌ای از مشکلات عدیده‌ای که در کشور با آن مواجه هستیم به دلیل عدم نظارت نمایندگان مجلس بر امورات مختلف و عدم اشراف آن بر جایگاه قانونی‌شان است چرا که وکیل مردم در مجلس ظرفیت بسیار بالایی برای پیگیری امور و مشکلات دارد. 

نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: وقتی نمایندگان مجلس به تکالیف و وظایف قانونی خود رسیدگی نمی‌کنند چندین اشکال بوجود می‌آید. متاسفانه وقتی وکلای مردم در مجلس نسبت به وظایف قانونی‌شان اشرافیت لازم را نداشته باشند شان مجلس پایین می‌آید.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس با بیان اینکه وقتی بیان می‌شود مجلس در راس امور است نشان دهنده اعتبار ویژه این قوه مقننه است که باید مجلس به صورت کامل وظیفه مطالبه‌گری خود را جامع عمل بپوشاند و بر همین اساس است که باید نمایندگان مجلس در بحث قانون‌گذاری و بعد نظارتی  اشرافیت کامل را داشته باشند. 

نماینده مردم ماهشهر در مجلس تصریح کرد: همه مردم در دوره‌ای که دولت آقای روحانی بر مسند کار بوده است مشکلات زیادی را احساس کرده‌اند که ناشی از ضعف و سوء مدیریت‌های مختلف است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها