يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۱۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۷ دی ۱۳۹۸
مهدی تاج چند روزی است به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شده است و این بار شرایط کمی جدی تر از دفعات گذشته است.
به گزارش پایگاه 598، بر اساس اخبار غیر رسمی، پزشکان معالج تاج وی را از هرگونه فشار کاری و استرس منع و توصیه کردند از ریاست فدراسیون فوتبال که یکی از پرتنش ترین شغل های مدیریتی است، کناره گیری کند. دوره چهارساله ریاست تاج، اردیبهشت سال آتی به پایان خواهد رسید و اکنون تنها چهار الی پنج ماه به خاتمه دوره او باقی مانده است.

بر همین اساس شنیده می شود که مهدی تاج به برخی نزدیکان خود در فدراسیون گفته ایت که بعد از انجام معالجات پزشکی و در صورت مهیا نبودن شرایط فیزیکی تمایلی به حضور در دفتر کارش در فدراسیون فوتبال ندارد.

فوتبال ایران اکنون با انبوهی از مشکلات مالی و مدیریتی مواجه شده است و از پرونده سنگین ویلموتس گرفته تا کسری بودجه هنگفت فوتبال، فشار زیادی روی تاج آورده و او نتوانسته همه امور را به خوبی مدیریت کند. به این ترتیب انتقادات زیادی نیز از سوی رسانه ها علیه تاج مطرح شده است و او هر روز درگیری بیشتری با این نقدها پیدا می کند.

استعفای تاج از ریاست فدراسیون فوتبال جدی شد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها