أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۵۱۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۰۷ دی ۱۳۹۸
فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید به مردم خدمت کرد. برخی از چهره‌های اصلاحات جز فریبکاری و دروغ‌پردازی حرفی برای گفتن ندارند؛ نمی‌توان به شعور مردم اهانت کرد و فهم مردم را از اوضاع کنونی نادیده گرفت.
به گزارش پایگاه 598، کاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در خصوص ادعاهای مطرح شده توسط کرباسچی دبیرکل حزب اصلاح طلب کارگزارن سازندگی پیرامون شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، عنوان کرد: کارنامه اصولگرایان در دولت و مجلس، شفاف و مشخص است و عملکرد کارگزاران نیز در دولت هاشمی و روحانی نمایان است. شاخص‌های تولید ناخالص ملی، تورم و ایجاد فضای کسب‌وکار در دولت فعلی را می‌توان با دولت‌های گذشته قیاس کرد.

وی افزود: توهم جریان اصلاحات و علی الخصوص کارگزاران سازندگی، اقتصاد را فلج کرده‌اند؛ مسئولان برجام را امضا کردند و تمام منافع را از دست دادند، حتی یک امتیاز هم نگرفتند. وابسته‌گان حزب کارگزاران سازندگی که در دولت فعلی حضور دارند، دچار ناکارامدی و حتی نابلدی در کار هستند.

انبارلویی در خصوص کاهش اعتماد عمومی به دولت، گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده دولت در پایین ترین سطح محبوبیت قرار دارد. برخی از چهره‌های اصلاحات جز فریبکاری و دروغ‌پردازی حرفی برای گفتن ندارند؛ نمی‌توان به شعور مردم اهانت کرد و فهم مردم را از اوضاع کنونی نادیده گرفت.

وی پیرامون حمایت جریان اصولگرا از دولت دوازدهم، بیان داشت: اصولگرایان معتقدند دولت و مجلس و دستگاه قضایی یک مجموعه یکپارچه هستند و باید این یکپارچگی را در برابر دشمنان حفظ کرد؛ آمریکا و جریان‌های وابسته سعی بر هم زدن نظام را دارند.

عضو حزب موتلفه اسلامی افزود: دولت فعلی دچار پیری و بی‌عرضگی است و برای حل مشکلات و کارآمد کردن دولت، از کمکی دریغ نخواهیم کرد؛ معتقدیم طرف‌مان مردم هستند و فارغ از اینکه چه دولتی بر سرکار قرار باشد، باید به مردم خدمت کرد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها