أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۵۲۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۰۹ دی ۱۳۹۸
آخرین آمار استفاده از رومینگ ملی اعلام شد؛
طبق آمار منتشر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رومینگ ملی در زمان اجرا توانسته میزبان 15 میلیون و 856 هزار مکالمه باشد که همراه اول با اختصاص 88 درصد از ترافیک به خود، پیشرو است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کلیک، طبق آمار منتشر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رومینگ ملی در زمان اجرا توانسته میزبان 15 میلیون و 856 هزار مکالمه باشد که همراه اول با اختصاص 88 درصد از ترافیک به خود، پیشرو است.

یکی از طرح های ملی که در دولت یازدهم و در زمان واعظی در وزارت ارتباطات اجرایی شد، طرح رومینگ ملی بود. بر اساس این طرح مشترکین تلفن همراه در سراسر کشور امکان استفاده از آنتن دیگر اپراتورها را دارند و عملا قطعی ارتباط به حداقل ممکن می‌رسد.

رومینگ ملی نخستین بار در کشور در خردادماه ۹۳ بین اپراتور رایتل و اپراتور همراه اول و اپراتور ایرانسل برقرار شد. اجرای طرح رومینگ ملی با این هدف انجام شد که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان آنتن نداشت، بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند.

سال گذشته بود که توسط محمدجواد آذری جهرمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – اعلام شد رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه اجرایی شده و در حالی که این طرح قبلا مصوب شده و به صورت فراگیر تنها بین همراه اول و رایتل برقرار شده بود، از آذرماه سال گذشته، بین هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی به صورت فراگیر به اجرا درآمد.

رومینگ ملی همراه اول

طبق آمار منتشر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این طرح ملی در زمان اجرا توانسته میزبان 15 میلیون و 856 هزار مکالمه باشد که توسط مشترکین 3 اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل به ثبت رسیده است.

نکته قابل توجه در این آمار در این نکته است که همراه اول حدود 88 درصد از ترافیک را به خود اختصاص داده است و به نوعی با 7.5 برابر توانسته رقیب خود ایرانسل را در جایگاه دوم بنشاند و رایتل تقریبا چون شبکه ای نداشته، در انتهای جدول خودنمایی می‌کند. با این اوصاف بیشترین ترافیک رومینگ ملی در اختیار همراه اول است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها