امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۶۵۲۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۹ دی ۱۳۹۸
مرکز اطلاعات شورای عالی مدیریت و هماهنگی امور انسانی یمن یکشنبه شب اعلام کرد که شمار آوارگان یمنی تا پایان ماه نوامبر ۲۰۱۹ افزایش یافته و به بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر رسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، پایگاه خبری المسیره یمن، در گزارش مرکز اطلاعات شورای عالی مدیریت و هماهنگی امور انسانی یمن آمده است: صدها هزار آواره یمنی در مناطق مختلف این کشور به دلیل تداوم جنگ در شرایط فاجعه‌بار و سختی زندگی می‌کنند.

در این گزارش همچنین از فعالیت سازمان‌های بین المللی در یمن انتقاد شده و آمده است که این سازمان‌ها در کمک‌رسانی و پناه دادن به آوارگان کوتاهی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، شمار خانواده‌های آواره یمنی تا ماه نوامبر به ۵۵۴ هزار و ۷۸۴ خانوار و تعداد افراد آواره نیز به سه میلیون و ۸۸۳ هزار و ۴۸۸ نفر در ۱۵ استان این کشور رسیده است.

حمله ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در فروردین ماه سال ۹۴ به یمن، نه تنها موجب کشته شدن هزاران یمنی شده، بلکه به دلیل محاصره و ویران شدن نظام بهداشتی این کشور توسط ائتلاف، انواع بیماری‌ها گسترش یافته و اوضاع بهداشتی در این کشور فقیر بدتر شده است.

براساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در یمن به بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

این در حالی است که یمنی‌ها بارها پیشنهاد گفت وگو و حل بحران یمن را مطرح کرده‌اند اما پاسخ مثبتی از طرف سعودی نگرفتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها