کد خبر: ۴۶۵۲۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۹ دی ۱۳۹۸
فرد بیماری که در ارتفاعات کوه وزنه گم شده بود پس از چهار ساعت تلاش و جستجو با همکاری نجات گران جمعیت هلال احمر، نیروهای راهداری و حمل نجات یافت.
به گزارش پایگاه 598، اسماعیل رحیمی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر امروز یکی از نیروهای شاغل در فرستنده رادیویی مستقر در کوه وزنه با افت شدید فشار خون مواجه و در شرایط نامناسب جسمی از این پایگاه خارج می‌شود.

وی تاکید کرد: بعد از ۲ ساعت بی خبری از وضعیت این فرد، گم شدن او را به پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر در گردنه خان اطلاع دادند.

 			 				 					فرد بیمار گرفتار در ارتفاعات وزنه نجات یافت

رحیمی ادامه داد: با هماهنگی مرکز کنترل عملیات هلال احمر کردستان مبنی بر گرفتار شدن یک نفر در کوهستان وزنه که دچار افت فشار خون شده، عملیات جستجو و امداد و نجات از سوی امدادگران آغاز شد.

وی افزود: بلافاصله نجاتگران جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه گردنه خان با همکاری نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای جستجو برای یافتن این فرد را در کوهستان برفگیر و صعب العبور وزنه آغاز و پس از ۴ ساعت فرد گرفتار در برف را یافته و به پایین منتقل کردند.

رحیمی یادآور شد: پس از یافتن این فرد عملیات اولیه درمانی در محل توسط نیروهای اوژانس ۱۱۵ و نجاتگران جمعیت هلال احمر بر روی او انجام شد سپس با آمبولانس به بیمارستان صلاح الدین ایوبی منتقل گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها