يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۲۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۰۹ دی ۱۳۹۸
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه ۴۱۹هزار خانوار جدید حمایت معیشتی دریافت می‌کنند، اعلام کرد: دومین مرحله از کمک‌های معیشتی فردا شب (۱۰ دی‌ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، به‌گفته مهدی قمصریان پس از اصلاح قیمت و سهمیه‌بندی بنزین،‌ منابع حاصل از اجرای این طرح در قالب کمک معیشتی  به‌صورت منظم و ماهیانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

بر اساس اعلام رئیس مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، کمک‌های معیشتی به‌تناسب بعد افراد خانوار پرداخت‌ خواهد شد؛ به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره 55 هزار تومان، دونفره 103 هزار تومان، سه‌نفره 138 هزار تومان، چهارنفره 172 هزار تومان و پنج‌نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص اینکه آیا در سرپرستان خانوار دریافت‌کننده دومین مرحله حمایت معیشتی نسبت به مرحله قبل تغییری حاصل شده است یا خیر گفت: در این مرحله 419 هزار و 304 خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آنها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأیید شده، حمایت معیشتی مرحله اول و دوم را همزمان فرداشب دریافت خواهند کرد.

به‌گفته قمصریان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست‌ها است و امکان تأیید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه‌های آتی وجود دارد.

وی تأکید کرد: در هر مرحله که خانوارها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تأیید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آنها محاسبه و واریز خواهد شد.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور جمع مبلغ حمایت معیشتی مرحله دوم را که واریز خواهد شد بیش از 2532 میلیارد تومان اعلام کرد.

قمصریان همچنین اعلام کرد:‌ یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم دی ماه واریز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها