يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۳۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۱ دی ۱۳۹۸
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پرسپولیس قرارداد دارم و درصورت مازاد بودن لیست کالدرون به‌صورت قرضی به تیم دیگری می‌روم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امید عالیشاه که پس از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور در زادگاهش شهر ساری حضور یافته، اظهار داشت: من به پرسپولیس تعهد دارم و در حال حاضر به قراردادم پایبند هستم و دوست دارم با تیم محبوب پرسپولیس به افتخارات بیشتری دست یابم.

وی با اینکه به نظر کالدرون سرمربی پرسپولیس در خصوص ترکیب تیمش احترام می‌گذارد، افزود: هر مربی که سکان تیمی را دست می‌گیرد برای نتیجه‌گیری برنامه، ترکیب و سیستم خاصی اجرا می‌کند و شاید با سیستمی که کالدرون مقابل حریفان دارد، من جزو ۱۱ نفر نباشم.

عالیشاه در ادامه با اشاره به اینکه از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد، گفت: همان طور که گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم، در صورت گرفتن بازیکن مازاد به‌صورت قرضی از پرسپولیس جدا می‌شوم و به هواداران محبوب قول می‌دهم با شروع فصل بعد به پرسپولیس خواهم آمد.

این بازیکن درباره رقابت تیم‌ها در لیگ امسال خاطرنشان کرد: هم در بالای جدول و در پایین جدول رقابت تیم‌ها حساس و نزدیک است و فکر می‌کنم پرسپولیس همچون چهار سال گذشته مدعی اصلی قهرمانی است و در کنار پرسپولیس چند تیم دیگر هم شانس قهرمانی دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها