أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۵۳۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۱ دی ۱۳۹۸
نماینده‌ی سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین صحنه‌ی اعمال نظر مردم در جمهوری اسلامی عرصه‌ی انتخابات است. مردم به کسانی رای دهند که خود اهل درد و پیگیر درمان باشند و چشم به دست بیگانه ندوخته باشند.

به گزارش پایگاه 598، مهدی کوچک‌زاده نماینده‌ی سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سراج24 درباره‌ی وقایع رخ داده در سال ۸۸ گفت: در حوادث سال ۸۸ عده‌ای خائن از داخل کشور به دشمن گرا دادند و ضررهای زیادی به نظام وارد کردند. البته دشمنان خارجی دچار خطا و اشتباه محاسباتی بزرگی شدند و هم‌چنین خائنان داخلی چهره‌شان برای ملت شناخته‌تر شد.

وی افزود: دشمنان خارجی که به خیانتکاران داخلی امیدوار شده بودند، با اعمال فشار و تحریم بیشتر گمان کردند مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی جدا می‌شوند اما در این روزها با گذشت ده سال از آن رذالت خائنانه در داخل و حماقت دشمنان در خارج شاهدیم که مثل همیشه محاسباتشان غلط از آب درآمد و رسواتر شدند؛ گرچه ملت متحمل سختی‌هایی شد.

نماینده‌ی سابق مردم تهران در مجلس بیان کرد: امروز برای دلسوزان ملت و وفاداران نظام مقدس جمهوری اسلامی روشن شده است که مدعیان آشنایی با زبان دنیا و اداره کشور هنوز این اصل بدیهی را نفهمیده‌اند که هزینه سازش بیشتر از مقاومت است. البته به اعتقاد من این جماعت به دنبال تسلیم ملت در برابر استکبار هستند و تجربه‌ی نحوه مذاکرات برجام و نتایج حاصله این تجربه را به اثبات رسانده است.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین صحنه‌ی اعمال نظر مردم در جمهوری اسلامی عرصه‌ی انتخابات است. مردم باید با دقت در شناخت صحیح از نامزدها به کسانی رای دهند که خود اهل درد و پیگیر درمان باشند و چشم به دست بیگانه ندوخته باشند و به نقل از امام راحل (ره) "مردم شجاع ایران با دقت تمام به نمایندگانی رأی دهند که متعبد به اسلام و وفادار به مردم باشند و در خدمت به آنان احساس مسئولیت کنند؛ طعم تلخ فقر را چشیده باشند و در قول و عمل مدافع اسلام پابرهنگان زمین، اسلام مستضعفین، اسلام رنج‌دیدگان تاریخ، اسلام عارفان مبارزه‌جو، اسلام پاک‌طینتان عارف و در یک کلمه مدافع اسلام ناب محمدی (ص) باشند. افرادی را که طرفدار اسلام سرمایه‌داری، اسلام مستکبرین، اسلام مرفهین بی‌درد، اسلام منافقین، اسلام راحت‌طلبان، اسلام فرصت‌طلبان و در یک کلمه، اسلام آمریکایی هستند طرد نموده و به مردم معرفی نمایند.”

نماینده‌ی سابق مجلس درخصوص راهکار برون‌رفت از شرایط سخت اقتصادی تصریح کرد: راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کنونی را با توجه به علت پدید آمدن این مشکلات باید جستجو کرد. به نظر من بیشتر این مشکلات ناشی از ریاست مدعیان بی‌هنری است که در قوای مجریه و مقننه جا خوش کرده و به ملت و عهدی که با ملت بسته‌اند پشت کرده و خیانت می‌کنند؛ بنابراین اولویت اول مردم باید قطع دست این خائنان از منابع و مناصب کشور و برگزیدن عناصر خدوم و انقلابی باشد.

کوچک‌زاده در پایان درباره‌ی طرح استعفای روحانی از ریاست جمهوری گفت: به نظر من روحانی تعهدی دارد که تا آن را به سرانجام نرساند از قدرت دست نخواهد کشید و البته او شهامت عذرخواهی هم ندارد. کسانی که این موضوع را مطرح می‌کنند افرادی هستند که در مدیریت خود ناکارآمد هستند و حالا به‌جای پاسخ‌دهی به خرابکاری‌های خود، با طرح این مسائل موضع طلبکاری به خود می‌گیرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها