يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۳۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۱۲ دی ۱۳۹۸
واکنش یک بازیگر به اظهارات عجیب شجاع‌نوری
کوروش زارعی گفت: اگر تلویزیون کم شباهت به کره شمالی نیست پس چرا آقای شجاع نوری الان در سریال "سلمان فارسی" تلویزیون بازی می‌کند؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از راه دانا، علیرضا شجاع نوری تهیه کننده و بازیگر سینما و تلویزیون روز یکشنبه هشتم دی ماه در گفتگویی اظهار کرده بود که تلویزیون ایران کم شباهت به کره شمالی نیست و به مردم توجه نمی کند، مردم نیز تلویزیون نمی بییند و همچینن رسانه ملی با سینما مخالف است و از فیلم های سینمایی حمایت و تبلیغ نمی کند.

کوروش زارعی بازیگر، نویسنده و کارگردان و همچنین مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در خصوص اظهار نظرهای علیرضا شجاع نوری در گفتگو با دانا گفت: اگر تلویزیون کم شباهت به کره شمالی نیست پس چرا آقای شجاع نوری الان در سریال "سلمان فارسی" آقای میرباقری بازی می کند؟

وی افزود: تلویزیون هر کشوری یک سیاست گذاری خاصی برای خودش دارد و براساس شرایط و سیاست گذرای فرهنگی خودش حرکت می کند؛ به نظر بنده تلویزیون به خوبی توانسته نظر مردم را جلب کند، چند سالی است که مملکت ما تحریم است و به این دلیل مشکلات مالی وجود دارد و در برنامه سازی هم تاثیر می گذارد و این تلویزیون را هم دچار مشکل می کند ولی این که بخواهیم تلویزیون را به سیاسی کاری محکوم کنیم به نظر من بی انصافی است.

این بازیگر کشورمان اظهار داشت: تلویزیون ما سعی کرده که ماموریت های فرهنگی خودش را به خوبی و درستی انجام دهد و مردم تلویزیون ما را دوست دارند؛ الان شرایط به گونه ای شده که مردم خیلی کمتر ماهواره می بینند، تلویزوین خودمان را دوست دارند و با آن صمیمی هستند و به پای برنامه آن می نشینند و این نشان می دهد که رسانه ملی کارش را درست انجام داده و می دهد.

بازیگر سریال کیمیا اذعان داشت: تلویزیون هیچ مخالفتی با سینما ندارد، اما نمی تواند برای همه فیلم های سینمایی هم تبلیغ کند، شکر خدا الان وضعیت مالی سینما خوب است و فروش خیلی خوبی دارد، اگر هم می خواهند تبلیغ کنند باید هزینه اش را بدهند.

وی خاطر نشان کرد: تلویزیون یک رسانه سراسری است که به تمام خانه ها دسترسی دارد و در خدمت مردم است پس نباید هر تبلغ و آگاهی را پخش کنند، در این که تلویزیون باید سینما را حمایت کند شکی نیست و تا جایی که دیده ایم مرتب هم تیزرهای سینمایی را پخش می کند.

کوروش زارعی در پایان گفت: تلویزیون ما یک رسانه مردمی است و مردم با آن رفیق هستند و  آن را دوست دارند و رسالت خود را به درستی انجام می دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها