أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۵۴۳۵
زمان انتشار: ۱۷:۰۹     ۱۳ دی ۱۳۹۸
از صبح امروز کاربران فراوانی با مشکل حذف تصاویر سردار سلیمانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام مواجه شدند. گروهی از کاربران به همین خاطر با تشکیل یک کمپین در «فارس من» خواستار تحریم این اپلیکیشن شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، صدها نفر از کاربران «فارس من» با تشکیل یک کمپین خواستار تحریم اینستاگرام به‌خاطر حذف تصاویر سپهبد سلیمانی شدند. در این کمپین آمده است: «همه مردم ایران باید به خاطر این وقاحت یک شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام که عکس و فیلم سردار پرافتخار ایران را حذف می‌کند، آن‌را تحریم کنند.» 

مخاطبان فراوانی از صبح امروز با اقدام عجیب‌وغریب این شبکه اجتماعی مدعی آزادی بیان در حذف مطالب مرتبط با شهید سلیمانی شدند. در ادامه برخی اسناد مرتبط با این موضوع که توسط کاربران مختلف برای ما فرستاده شده، می‌آید:

حامیان این کمپین هر لحظه در حال افزایش است. شما هم اگر با ایده «تحریم اینستاگرام» به خاطر سانسور گسترده سردار ایران موافق هستید، از این لینک حمایت کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها