أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۵۵۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۱۴ دی ۱۳۹۸
مردم برای انتقام سخت لحظه‌شماری می‌کنند؛
در پی شهادت مظلومانه‌ی سپهبد قاسم سلیمانی، جمعی از دانشجویان و مردم خواستار تشکیل "شاخه مردمی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" هستند.
به گزارش پایگاه 598، در پی شهادت مظلومانه‌ی سپهبد قاسم سلیمانی، جمعی از دانشجویان و مردم خواستار تشکیل "شاخه مردمی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" هستند.

نامه درخواست تشکیل "شاخه مردمی نیروی قدس" خطاب به امام خامنه‌ای به شرح زیر می باشد:

بسم الله القاصم الجبارین
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا
سلام علیکم
شهادت مظلومانه سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین ظالمان زمانه‌، آتشی سوزان بر دل مستضعفین جهان افکنده است. داغ سلیمانی بر دل‌های ماست و تا تحقق وعده‌ی #انتقام_سخت، آرام نخواهد شد.

اگر انقلاب خمینی کبیر با حضور مستمر و جهادی مردم در صحنه به بار نشست و استمرار آن نیز با حضور مردم محقق شد، دستاوردهای بی‌شمار فرزند خلف امام خمینی، سردار شهید سلیمانی، در حفظ امنیت کشور و مبارزه با استکبار و تروریسم نیز جز با همراهی مردم، تداوم نخواهد یافت. مرزهای انقلاب اسلامی امروز کیلومترها فراتر از مرزهای سرزمین ایران است و حراست از این مرزها، با نقش‌آفرینی مردم محقق خواهد شد.

بنابراین، ما امضاکنندگان این نامه از آحاد مختلف مردم، از جنابعالی می‌خواهیم با تشکیل "شاخه‌ی مردمی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" موافقت کرده و دستورات لازم برای تشکیل آن را صادر فرمایید. ما به عنوان اولین گروه، آمادگی خود برای پیوستن به این شاخه و تشکیل جبهه واحد مستضعفین در برابر امریکای جنایتکار را اعلام می‌کنیم و برای مشارکت در انتقام سخت از قاتلان سردار شهیدمان، لحظه‌ها را می‌شماریم.

بیانیه شماره 1 تحصن اعزام برای خونخواهی

دعوت از همه اقشار مردم برای آماده باش در فرودگاه ها و مراکز اصلی کشور.

در پی شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی جمعی از دانشجویان و طلاب با تحصن در فرودگاه مهرآباد آمادگی خود را برای اعزام به جنگ علیه آمریکا را اعلام کردند.

پایگاه های نظامی و مراکز دیپلماتیک آمریکا در منطقه ریشه اصلی فتنه و توسعه تروریسم در منطقه است. هدف اصلی تحصن کنندگان یک اقدام نمادین برای ایجاد آمادگی اجتماعی در ایران و کشورهای منطقه برای اخراج نیروهای نظامی و دیپلماتیک آمریکا در منطقه است.

اصلی ترین مراکز نظامی و دیپلماتیک آمریکا در منطقه به شرح زیر است:

-پایگاه هوایی اینجرلیک - ترکیه
-پایگاه هوایی احمد الجابر - کویت
-پایگاه هوایی علی السالم - کویت
-ناوگان پنجم دریایی آمریکا - بحرین
-پایگاه هوایی تومریت عمان
-پایگاه هوایی الحدید - قطر
-پایگاه هوایی بگرام - افغانستان
-پایگاه هوایی شیخ عیسی - بحرین
-فرودگاه مناس - قرقیزستان
-پایگاه هوایی الظفره - امارات

همچنین سفارت آمریکا در بغداد به عنوان بزرگترین مرکز دیپلماتیک در جهان با 16 هزار کارمند مرکز اصلی دسیسه چینی علیه مستضعفین منطقه است.

هدف اصلی تحصن کنندگان ایجاد آمادگی اجتماعی در ایران و کشور های منطقه برای تعطیلی مراکز دیپلماتیک و انهدام پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه است.

بدین وسیله از تمامی اقشار مردم دعوت می شود در یک  اقدام به تحصن و اعلام آماده باش برای نبرد با آمریکا در مرزهای اصلی و فرودگاه های کشور  کنند.

همچنین لازم به ذکر است تحصن فرودگاه مهرآباد در روز های آینده ادامه خواهد داشت.

تحصن کنندگان فرودگاه مهرآباد هر روز ساعت 10 صبح در قالب یک بیانیه مطالبات خود را اعلام می کنند.
....

برای مشاهده نامه و پیوستن به پویش از طریق ربات تلگرامی زیر اقدام کنید:
http://t.me/raheqods_bot
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها