أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۵۵۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۴ دی ۱۳۹۸
اینستاگرام در اقدامی غیر حرفه‌ای بعد از ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی صفحه بسیاری از مردم در اینستاگرام را مسدود و پست‌ آنان را حذف کرد و به نوعی ترور غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی را در این شبکه‌های اجتماعی کلید زد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آخرین خبر، اینستاگرام در اقدامی غیر حرفه‌ای بعد از ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی صفحه بسیاری از مردم در اینستاگرام را مسدود و پست‌ آنان را حذف کرد و به نوعی ترور غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی را در این شبکه‌های اجتماعی کلید زد.

بسیاری از کاربران فضای مجازی، این روز‌ها با تذکر مشترکی از مدیریت اینستاگرام مواجه می‌شوند که بعد از به اشتراک گذاشتن تصویر سردار سلیمانی و ابراز خشم و انزجار از حرکت تروریستی ایالات متحده آمریکا این نرم افزار شبکه های اجتماعی اقدام به حذف پست و بعضا بستن صفحه مربوطه می‌کند.

در همین راستا پست بسیاری از آحاد مردم، مسئولین، هنرمندان، ورزشکاران و دیگر اقشار، حذف و صفحه آنان از دسترس خارج شده بود. از جمله این موارد صفحه کاری «آخرین خبر» بود که با بیش از 5سال فعالیت مستمر، بیش از 830هزار دنبال کننده و بیش از 25هزار پست بنا به اصل حرفه‌ای اقدام به انتشار اخبار مربوط به این ترور وحشیانه کرد و در اقدامی خلاف قانون و اخلاق از دسترس مخاطبان خارج شد.

این در حالی است که این رسانه اجتماعی در کشوری قرار دارد که خود مدعی آزادی بیان و رسانه‌ها است.

قبلاً نیز اینستاگرام پست‌های مرتبط با جریان مقاومت اسلامی را از صفحات شخصی کاربران خود پاک کرده بود. اقدامی مخالف با آزادی بیان!
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۸
۰
۰
حذف پست اینستاگرام ازطرف دشمن یک امرمشخصی است دشمن کارش دشمنی است اینکه تعجب ندارد اعتماد به دشمن تعجب دارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها