أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۵۵۵۰
زمان انتشار: ۱۶:۳۴     ۱۴ دی ۱۳۹۸
وزارت خارجه ونزوئلا در بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به مردم ایران و عراق در پی ضایعه ترور و شهادت سردار سلیمانی، حمله تروریستی آمریکایی‌ها را شدیدا محکوم کرد.
به گزارش پایگاه 598، دولت ونزوئلا امروز (شنبه) در پیامی ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله نظامیان تروریست آمریکایی در بغداد را محکوم کرد.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، وزارت خارجه ونزوئلا با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید حمله آمریکایی‌ها به سردار سلیمانی، این ضایعه را به مردم ایران و عراق تسلیت گفت.
این بیانیه ترور سردار سلیمانی را مخالف قوانین بین‌المللی و مسبب افزایش تنش‌های منطقه‌ای دانسته و خواستار حفظ آرامش منطقه غرب آسیا توسط طرف‌های درگیر شد.

بامداد جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) نظامیان تروریست آمریکایی با استفاده از یک فروند پهپاد نقطه‌زن، سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی را به شهادت رساندند. (جزئیات بیشتر)

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید».
در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها