يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۵۵۳
زمان انتشار: ۱۶:۴۱     ۱۴ دی ۱۳۹۸
سردار شریف، جزئیات تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی را در اهواز، مشهد،‌ تهران،‌ قم و کرمان تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در نشست خبری تشریح جزئیات آیین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز مراسم تشییع ایشان بحمدالله با شکوه قابل توجهی در عراق برگزار شد.

وی افزود: فردا یکشنبه صبح پیکر ایشان ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ در اهواز خواهد بود. مردم و عشایر خوزستان به جهت سابقه حضور ایشان در دوران دفاع مقدس و اینکه این استان نماد دفاع مقدس است درخواست تشییع پیکر ایشان در اهواز را داشتند که مورد موافقت فرمانده کل سپاه قرار گرفت.

سردار شریف ادامه داد: پس از آن بین ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳ پیکر ایشان به مشهد مقدس منتقل خواهد شد که جزییات و محل این مراسم توسط فرمانده سپاه استانی اعلام خواهد شد.

سخنگوی سپاه با اشاره به جزییات مراسم در تهران، اظهار داشت: پس از اتمام مراسم در مشهد مقدس، یکشنبه بعدازظهر پیکر ایشان به تهران منتقل می شود و ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار در مصلی تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم تشییع جنازه و نماز بر پیکر این شهید عزیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر ایشان از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

سردار شریف خاطرنشان کرد: پس از تشییع در تهران، مراسم کوتاهی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر ایشان برای تشییع و تدفین به کرمان منتقل خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و همه نهادها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند و نهایت تلاششان این است که حداکثر کاری را که می‌توانند برای ادای حق سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام دهند، گفت: حضور میلیونی مردم ما در این مراسمات پیام خاصی را برای حامیان انقلاب اسلامی خواهد داشت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها