أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۵۶۴۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۱۶ دی ۱۳۹۸
یک منبع مطلع فاش کرد، جنبش النجباء تصمیم به بستن تمام "مقرهای علنی" و بازگشت به "مقاومت فراگیر" گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، این منبع به سومریه نیوز گفت: مقاومت اسلامی جنبش النجباء تمام مقرهای علنی خود را بسته و بازگشت به "مقاومت فراگیر" را اعلام کرده است.

اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش النجباء روز یکشنبه گفته بود، از مقتدی صدر، رهبر جریان صدر برای اعلام آمادگی‌ جهت پیوستن به گروه‌های مقاومت بین‌المللی تشکر می‌کند.

مقتدی صدر روز یکشنبه گروه‌های مقاومت عراق و گروه‌های مقاومت خارج از کشور را به نشست فوری برای تشکیل "گروه‌های (هنگ‌های) مقاومت بین‌المللی" فراخوانده بود.

در این راستا، ابودعاء العیساوی، مشاور نظامی مقتدی صدر گفت: جنایت ترور ابومهدی المهندس، نایب رئیس حشد شعبی و سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تبدیل به غصه‌ای در دل آمریکا و اسرائیل می‌کنیم.

العیساوی در بیانیه‌ای تاکید کرد: زمانی عزیزان را از دست می‌دهیم قلب‌ها گرفته می‌شوند با از دست دادن این دو شهید بزرگوار اما مانند کوهی استوار می‌ایستیم.  
وی افزود: ما این جنایت را تبدیل به غصه‌ای در دل شرهای مطلق یعنی آمریکا و اسرائیل می‌کنیم زیرا معتقدیم جهاد همان عشقی است که باعث می‌شود با کرامت در سرزمین‌مان زندگی کنیم و این روحیه جهادی مطمئن ریشه در ایجادکننده پیروزی‌ها و رهبر مقاومت یعنی مقتدی صدر در نزد تمام مجاهدان محور مقاومت در جهان دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها