أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۵۶۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۱۶ دی ۱۳۹۸
رئیس دفتر سیاسی حماس گفت که سردار قاسم سلیمانی شهید قدس است.
به گزارش پایگاه 598، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تهران در سخنانی گفت: ما به ایران آمده‌ایم تا به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران شهادت فرمانده بزرگ حاج قاسم سلیمانی را تسلیت بگوییم.

وی در ادامه افزود: ما اینجا آمده‌ایم تا به خانواده شهید سلیمانی، فرزندان و نزدیکان او به خاطر این توطئه‌ صهیونیستی و آمریکایی تسلیت بگوییم.

رئیس دفتر سیاسی حماس ادامه داد:‌ ما امروز در اینجا حضور داریم تا احساسات صادقانه و خالصانه  خود را در قبال برادری عزیز و فرمانده‌ای شهید ابراز کنیم، فرمانده‌ای که در راه فلسطین و مقاومت فداکاری‌های بسیاری کرد تا مقاومت به اینجا رسید و باعث افزایش توان مقاومت شد.

هنیه افزود: ما اعلام می‌کنیم که این جنایت وحشیانه‌ای که آمریکایی‌ها مرتکب شدند نشان دهنده روحیه جنایتکارانه‌ای است که این جنایت‌ها را در سرزمین مبارک فلسطین باعث شده است.

منبع: فارس


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها