کد خبر: ۴۶۵۶۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۱۶ دی ۱۳۹۸
مردم قم پس از ساعت ها انتظار، پیکر مطهر سردار دل‌ها «حاج قاسم سلیمانی» را در آغوش کشیدند و با حضور پرشور خود، نشان دادند که پایتخت جهان تشیع، قدردان فرزندان غیور و دلیر خود است.
به گزارش پایگاه 598، از ساعاتی مانده تا آغاز مراسم تشییع پیکر سردار سرافراز مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت به شهر قم، خیابان های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت مسجد مقدس جمکران مملو از جمعیتی است که از راه های دور و نزدیک خود را برای شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی به قم رسانده‌اند.

بسیاری از مردم شهر خون و قیام «قم» و طلاب و روحانیون این شهر، همراه با خانواده ها و فرزندان خردسال خود در این تشییع با شکوه شرکت کرده‌اند تا به دنیا بفهمانند که همه ایرانیان اعم از زن و مرد و پیر و جوان خواهان انتقام سخت ترور سردار سلیمانی هستند.

بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع سردار سلیمانی با سردادن شعارها و حمل پارچه نوشته‌هایی تاکید کردند؛ «آمریکا تو شروع کردی، ولی ما تمومش می‌کنیم».

حضور گسترده کودکان و دانش آموزان همراه با والدین خود در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی، این پیام را برای دشمنان دارد که هزاران «حاج قاسم» دیگر در مسیر دفاع از این نظام و در مکتب حسینی تربیت خواهند شد.

همچنین مردم خواهان خونخواهی و «انتقام سخت» ترور و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شدند.

 

 

 

تصاویر هوایی گویای بخشی از سیل خروشان مردم قم در استقبال از پیکر مطهر علمدار سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی است.

 

 

پس از سه ساعت انتظار، بالگرد حامل پیکر مطهر سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم به زمین نشست و قمی ها حالا میزبان سردار دل‌ها شدند.

 

 

پیکرهای مطهر شهدای مقاومت پس از ورود به قم به حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) منتقل شد تا در گرداگرد مضجع ملکوتی بانوی کرامت طواف داده شود.

انتقال پیکرهای مطهر شهدا به حرم حضرت فاطمه معصومه (س) شور و غوغایی وصف‌ناپذیر را در بین زائران بارگاه کریمه اهل بیت (س) به دنبال داشت.

 

 

پس از طواف پیکر مطهر شهدای مقاومت، پیکر مطهر حاج قاسم و یارانش در حال حاضر برای وداع در حال انتقال به بلوار پیامبر اعظم (ص) قم است.

مردم شهیدپرور قم از ساعت 14 چشم‌انتظار هستند تا سردار دل ها را در آغوش بگیرند.

انتظار مردم قم پس از 4 ساعت و نیم به سرآمد و از حوالی ساعت 18 و 30 دقیقه، پیکر مطهر «حاج قاسم» ملت ایران، از ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) به میان جمعیت عاشق و منتظر منتقل شد.

 

در حال حاضر مسیر 7 کیلومتری بلوار پیامبر اعظم (ص)، حد فاصل حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران مملو از جمعیت است و خودروی حامل پیکر مطهر شهدای مقاومت به کندی در میان جمعیت عزادار در حال حرکت است.

این خبر در حال تکمیل است...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها