يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۶۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۱۷ دی ۱۳۹۸
نخست‌وزیر مالزی از اقدام آمریکا در به‌شهادت رساندن سردار سلیمانی انتقاد کرد و درباره احتمال تشدید تنش‌ها در منطقه غرب آسیا هشدار داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «ماهاتیر محمد»، نخست‌وزیر مالزی روز هشدار داد که اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی، می‌تواند به افزایش تنش‌ها در غرب آسیا منجر شود.

به نوشته «فری مالزیا تودی»، ماهاتیر محمد اقدام تروریستی بامداد جمعه آمریکا در بغداد را با قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار عربستانی منتقد رژیم سعودی در کنسولگری سعودی در استانبول مقایسه کرد  گفت: واشنگتن و ریاض، مقصر این اقدامات غیراخلاقی هستند.

وی ضمن اشاره به رفتار ترامپ گفت که او قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند و جهان نیز نمی‌تواند کاری برای متوقف کردنش صورت دهد.

ماهاتیر محمد در کنایه‌ای به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا اظهار داشت که اگر کسی چیزی بگوید که او دوست ندارد، «برای این شخص (ترامپ) مشکلی ندارد که به کشوری دیگر پهپاد بفرستد و حتی شاید به سوی من شلیک کند.»

دولت آمریکا در بامداد جمعه گذشته در اقدامی تروریستی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و تعدادی از همراهانشان را به شهادت رساند. ایران تاکید کرده که پاسخ این اقدام تروریستی را خواهد داد.

در پاسخ به این اقدام پارلمان عراق خروج تمام نیروهای خارجی از جمله نیروهای آمریکایی را از خاک این کشور تصویب کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها