يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۷۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۷ دی ۱۳۹۸
«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق خطاب به رئیس جمهور آمریکا که عراق را تهدید کرده بود گفت که خانه تو از خانه عنکبوت سست‌تر و سلاحت از نیش پشه ضعیف‌تر است.
به گزارش پایگاه 598، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق خطاب به رئیس جمهور آمریکا که عراق را تهدید کرده بود گفت که خانه تو از خانه عنکبوت سست‌تر و سلاحت از نیش پشه ضعیف‌تر است.

وی در ادامه پیامی توئیتری خود نوشت: «ای فرزند عشرت‌کده و قمارخانه‌ها و باشگاه‌های شبانه،‌ آیا ملتی را به گرسنگی تهدید می‌کنی؟ آیا گمان می‌کنی پول‌های حجاز (کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس)،‌ خیانتکاران و زرادخانه‌های جنگی به نفع تو خواهند بود؟»

مقتدی صدر اضافه کرد: «اگر تسلیم شوید ما دانش‌آموزان صلح هستیم و اگر جنگ کنید ما دانش‌آموزان جنگیم و پیشتر نیز در این باره به ما اطلاع دادید.»

رهبر جریان صدر عراق افزود: «امروز نیت‌های شما برملا شد چون کسی که دیروز خواستار آزادسازی عراق بود امروز به دنبال به زانو در آوردن ملت است.»

وی اضافه کرد: «آیا ویتنام را فراموش کردی یا مشتاق باتلاق دیگری هستی و با ارتش گسترده‌ای روبرو شوی که اول این ارتش در بصره و پایان آن در دهوک (شمال عراق) باشد.»

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها