يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۹۲۰
زمان انتشار: ۱۶:۴۹     ۲۰ دی ۱۳۹۸
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه حداقل عیدی کارگران ۳ میلیون و ۳۲ هزار است، گفت: پرداخت عیدی از بهمن تا اسفند انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، علی خدایی عضو شورای عالی کار و نماینده کارگران در این شورا، در مورد زمان پرداخت عیدی کارگران گفت: معمولا عیدی کارگران پایان سال اسفند ماه پرداخت می‌شود، اما منعی ندارد که با حقوق بهمن نیز پرداخت شود، اما مهلت قانونی برای عیدی همان اسفند ماه است.  

وی در مورد میزان عیدی کارگران در سال جاری گفت: میزان عیدی هر سال به نسبت حداقل دستمزد کارگران تعیین می‌شود یعنی دو برابر حقوق پایه به شرط این که از سه برابر حد اقل مزد تجاوز نکند که امسال حداقل عیدی کارگران دو برابر حداقل دستمزد کارگران یعنی به میزان ۳ میلیون و ۳۲ هزار تومان و حداکثر عیدی ۴ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان خواهد بود.

عضو شورای عالی کار و نماینده کارگران در مورد میزان حداقل دستمزد کارگران در سال جاری گفت: حداقل دستمزد امسال یک میلیون و ۵۱۶ هزار تومان است.

خدایی در مورد جلسات کمیته مزد کارگران گفت: قرار بود دوشنبه این هفته جلسه کمیته مزد برگزار شود که به خاطر همزمانی با مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی برگزار نشد و به شنبه هفته آینده موکول شد.

وی تاکید کرد: سومین جلسه کمیته مزد کارگران هفته آینده برگزار می‌شود، اما هنوز جلسات اصلی شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد در سال آینده تشکیل نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها