يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۹۷۴
زمان انتشار: ۱۶:۱۷     ۲۱ دی ۱۳۹۸
جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از مسئولیت‌پذیری فرمانده نیروی هوافضای سپاه حمایت کردند.
به گزارش پایگاه 598، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از مسئولیت‌پذیری  سردرا حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه  در ارتباط با خطاب انسانی در  سرنگونی  هواپیمای مسافر بری حمایت کردند که متن آن به این شرح است:

سردار حاجی زاده


بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله: النجاة فی الصدق، نجات در راستگویی است.

صحبت های صادقانه فرمانده دلیر هوافضای سپاه سردار حاجی زاده، در مورد پذیرش خطای انسانی یکی از افراد زیر مجموعه خود که منجر به جان باختن انسان های بی‌گناه شد، نشان از حیات الهی در نظام اسلامی دارد.

هیچ وقت فراموش نخواهد شد آن عزیزان با موشک باران پادگان بزرگ نظامی آمریکا یعنی عین الاسد، سیلی محکمی به جنایت کاران آمریکایی زدند.

نهادهای انقلابی باید همانند این عزیزان، همیشه در مورد خطاهای خود با مردم صادقانه روبرو شوند و باور داشته باشند که مردم عزیز و شریف چنین مسئولانی را دوست می دارند و برای موفقیت روز افزون آنها دعاگو هستند.

این حرکت صادقانه می بایست الگویی برای همه کارگزاران لشکری، کشوری و دولتی باشد تا در صورت ارتکاب یا صدور هر گونه خطای محاسباتی، در مقابل مردم صادقانه، عذرخواه و پاسخگو باشند.

البته ذکر این نکته ضروری است چنانچه قصور احتمالی صورت گرفته باشد باید طبق ضوابط قانونی برخورد لازم صورت گیرد.

در پایان این مصیبت اندوهبار و دردناک جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و دیگر انسانهای بی‌گناه این پرواز را به رهبر انقلاب امام خامنه ای و خانواده‌های معظم این عزیزان تسلیت عرض می کنیم و از خدای متعال برای آنان صبر و آرامش طلب می نماییم.

جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۸
۰
۰
در مجموع باید گفت نوع عملکرد مشکوک هواپیما در آن ساعات بسیار حساس و ابهامات این حادثه، یک سناریو از پیش طراحی شده جهت اختلاف و فتنه دیگر در بین مردم و کشور بوده و قطعاٌ یک طرف آن در خارج و در راس آن آمریکاییها و طرف ضعیف تر دیگر آن در داخل است. آمریکا بعد از اینکه موفق نشد برجام های منطقه ای و موشکی را در قبال ایران پیاده کند علناً و عملاً اگر بتواند به ترور فیزیکی و اگر نتواند به ترور شخصیتی افرادی روی آورده که نقاط قوت و اقتدار کشور و مردم هستند پس بنابراین مردم و مسئولان باید هوشیارانه در قبال این توطئه ها بایستند و از اظهارات احساسی صرف و جنجال های سیاسی تفرقه افکنانه بپرهیزند و این موضوع در فضای منطقی و هیاهو های رسانه ای و مداخله جویانه کشور های دیگر برسی و پیگیری شود و اجازه ندهیم دشمنان مردم و کشور به هدف خود برسند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها