يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۰۸۵
زمان انتشار: ۲۲:۲۷     ۲۳ دی ۱۳۹۸
مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که برای تقویت خط حمله این تیم جذب شده است، از حیث گلزنی آمار چندان خوبی به جای نگذاشته است.
به گزارش پایگاه 598، کریستین اوساگونا، مهاجم سابق ذوب آهن پس از کشمکش با فولاد خوزستان در نهایت به پرسپولیس ملحق شد تا در نیم فصل دوم برای صدرنشین کنونی فوتبال ایران بازی کند.

پرسپولیسی‌ها این مهاجم را برای رفع نقطه ضعف خود در خط حمله جذب کردند تا در کنار علی علیپور کوتاه قامت، از بازیکن ۱۹۴ سانتی متری خود برای گلزنی بهره مند شوند. با این حال آمار و عملکرد اوساگونا در تیم‌های قبلی‌اش نشان دهنده موضوعی متفاوت است چرا که او به عنوان مهاجم فقط یک بار توانسته در طول یک فصل ۱۰ گل بزند.

۲۰۱۴/ انوگو رنجرز نیجریه – ۱۷ بازی – ۱۰ گل

۲۰۱۴-۲۰۱۵/ راجا کازابلانکا مراکش – ۱۸ بازی – ۸ گل

۲۰۱۵-۲۰۱۶/ راجا کازابلانکا مراکش – ۱۴ بازی – ۶ گل

۲۰۱۶-۲۰۱۷/ مالینس بلژیک  - ۱۵ بازی – یک گل

۲۰۱۷-۲۰۱۸/ وسترولو بلژیک – ۲۸ بازی – ۴ گل

۲۰۱۸/ ام صلال قطر – ۳ بازی – بدون گل

۲۰۱۹/ ذوب آهن ایران – ۱۹ بازی – ۴ گل

۲۰۱۹/ ججو یونایتد کره جنوبی – ۱۱ بازی – یک گل

بهترین عملکرد اوساگونا مربوط به دوره حضور او در مراکش است که به طور کلی توانسته در هر فصل  هفت گل به ثمر برساند و بعد از آن همواره در بهترین حالت ۴ گل به ثمر رسانده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها