يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۰۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۴ دی ۱۳۹۸
بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: از نظر من حرکت سردار حاجی زاده فوق العاده بود، این مرد ایستاد و گفت اشتباه کردیم، گفت گردن من از مو باریک تر است، با اینکه سردار آن لحظه در غرب کشور حضور داشت اما خطای کارمند خود را بر گردن گرفت، به نظر من حرکت سردار حاجی زاده بسیار مبارک است.
به گزارش پایگاه 598، جهانگیر الماسی بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون انصراف برخی هنرمندان از حضور در جشنواره‌های تئاتر و فیلم فجر گفت: با انصراف دادن از جشنواره تئاتر و یا فیلم فجر مگر کاری درست می‌شود که برخی اقدام به انصراف از مهمترین رویدادهای فرهنگی یک کشور کرده‌اند؟

وی در همین راستا ادامه داد: من نمی‌دانم برخی چرا چنین تصمیمی را گرفته‌اند اما شخص من از جشنواره فیلم فجر انصراف نمی‌دهم، فردی فیلمی ساخته و سرمایه گذاری روی آن اثر شده است، پس نه به لحاظ شرعی و نه به لحاظ انسانی درست نیست از آن اثر انصراف بدهیم یا با سرمایه مادی و معنوی آن اثر بازی کنیم. 

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» انصراف هنرمندان از جشنواره فیلم و تئاتر فجر را اینگونه توصیف کرد: از نظر من ما در حال گذار از یک دوره فرهنگی و اجتماعی است، اتفاقاً انصراف عده‌ای از جشنواره فیلم و یا تئاتر فجر خیلی خوب است، بگذاریم این افراد انصراف دهند زیرا بعد از چهل سال لازم است برخی نقاب از چهره خود بردارند، از نظر من این اتفاق مبارک است زیرا ما ذات واقعی آدم‌ها را خواهیم شناخت. 

وی حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی را تحسین برانگیز خواند و ادامه داد: بعد از حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی گروه‌های رقیب و معاند ترس برشان داشت، آنها فهمیدند بسیاری از جمعیت میلیونی ایران پشت سردارشان هستند، اینکه به دلیل یک اشتباه انسانی بخواهیم موج راه بیندازیم اشتباه است. 

الماسی با تقدیر از پذیرش اشتباه پیش آمده از سوی مسئولین درباره سقوط هواپیمای اوکراینی خاطرنشان کرد: از نظر من حرکت سردار حاجی زاده فوق العاده بود، این مرد ایستاد و گفت اشتباه کردیم، گفت گردن من از مو باریک تر است، با اینکه سردار آن لحظه در غرب کشور حضور داشت اما خطای کارمند خود را بر گردن گرفت، به نظر من حرکت سردار حاجی زاده بسیار مبارک بود.

منبع: میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها